Τake a break Instagram: Μια νέα λειτουργία βάζει «κόφτη» στους νεαρούς χρήστες

PLUS

Τake a break Instagram: Μια νέα λειτουργία βάζει «κόφτη» στους νεαρούς χρήστες

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Ευτυχία Παπούλια

Τake a break Instagram: Και το Facebook ετοιμάζεται να πάρει μέτρα προκειμένου να κρατάει τους νέους μακριά από επικίνδυνο περιεχόμενο

12.10.2021 | 11:27

Μόλις μια εβδομάδα μετά τη χειρότερη μέρα στην ιστορία του Facebook και του Instagram, τη μέρα της κατάθεσης της Φράνσες Χόγκεν στο αμερικανικό Κογκρέσο για τις πολλές και διάφορες σκοτεινές πλευρές του κολοσσού των social media, η εταιρία αρχίζει να κάνει κινήσεις για να περιορίσει τις ζημιές. Ανάμεσα στα άλλα η Χόγκεν παρουσίασε στο Κογκρέσο μια εσωτερική έκθεση του Instagram, για τις αρνητικές επιπτώσεις που μπορεί να έχει η πλατφόρμα στην ψυχική υγεία των νέων. Χθες, ο αντιπρόεδρος του Facebook, υπεύθυνος για διεθνή ζητήματα, Νικ Κλεγκ, ανακοίνωσε στο CNNi ότι η πλατφόρμα ετοιμάζεται να πάρει μέτρα προκειμένου να κρατάει τους νέους μακριά από επικίνδυνο περιεχόμενο και να τους ενθαρρύνει να σταματούν ανά διαστήματα τη χρήση της.

«Θα φτιάξουμε κάτι που νομίζω ότι θα κάνει μεγάλη διαφορά, όταν διαπιστώνουμε ότι οι νέοι κοιτούν ξανά και ξανά το ίδιο περιεχόμενο, το οποίο μπορεί να είναι επιβλαβές για την ψυχική τους υγεία, θα τους ενθαρρύνουμε να κοιτούν κάτι διαφορετικό», είπε ο Κλεγκ.

«Τake a break»

Πρόσθεσε ότι η εταιρεία σταματάει την ανάπτυξη της πλατφόρμας Instagram Kids και θα εισάγει στο σύστημα κάτι που θα λέγεται «take a break», μια προτροπή προς τους νέους να σταματούν για λίγο τη χρήση. Παρότι ακόμη δεν υπάρχει σαφές χρονοδιάγραμμα για τις νέες αυτές υπηρεσίες, ο Κλεγκ είπε ότι η εταιρεία «εργάζεται πάνω σ’ αυτές».

Στις 27 Σεπτεμβρίου, ο επικεφαλής του Instagram, Άνταμ Μοσέρι, είχε γράψει στο προσωπικό του μπλογκ ότι «η πλατφόρμα επεξεργάζεται δύο νέες ιδέες» και αναφερόταν ακριβώς σε όσα ανακοίνωσε ο Κλεγκ. Είναι προφανές ότι οι κινήσεις αυτές είναι μια απόπειρα να μαζευτούν οι ζημιές που προκάλεσε η κατάθεση της Χόγκεν, η οποία έδωσε στη δημοσιότητα στοιχεία για το πόσο τοξικό μπορεί να είναι το Instagram, ιδιαίτερα για τα νέα κορίτσια. Ο CEO του Facebook, Μαρκ Ζάκερμπεργκ αντέκρουσε τους ισχυρισμούς της Χόγκεν, λέγοντας ότι «είναι παράλογο για μια πλατφόρμα που βασίζεται στους διαφημιστές να προωθεί περιεχόμενο που βλάπτει τους χρήστες».

Ετικέτες
Exit mobile version