Τηλεφωνική απάτη: Της ζητούσε τα στοιχεία του τραπεζικού της λογαριασμού

ΕΛΛΑΔΑ

Τηλεφωνική απάτη: Της ζητούσε τα στοιχεία του τραπεζικού της λογαριασμού

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Πέτρος Καρσιώτης

Τηλεφωνική απάτη: Τη ρώτησε αν έχει εμβολιαστεί και εάν γνωρίζει «για τα 150 ευρώ βοήθημα που δίνει το κράτος σε εμβολιασμένους επαγγελματίες».

05.12.2021 | 13:35

Μέχρι τώρα είχαν παρουσιασθεί αρκετά κρούσματα απατών, πάνω στα δεδομένα αναδρομικών σε συντάξεις, επιστροφές φόρου από την Εφορία και πολλά άλλα που αντλούνταν από τους δράστες απατών από την εκάστοτε επικαιρότητα. Απάτη, όμως, με δήθεν επιδόματα, που δήθεν «θέσπισε» η Κυβέρνηση για… μπόνους σε ιδιοκτήτες επιχειρήσεων που εμβολιάστηκαν δεν είχε καταγραφεί ξανά. Έγινε, όμως, κι αυτό, χωρίς επιτυχία για τον δράστη βέβαια.

γράφει ο Πέτρος Καρσιώτης

Σύμφωνα με την είδηση που έρχεται από την Κρήτη, θύμα απάτης με φόντο τον εμβολιασμό των πολιτών, λίγο έλλειψε να πέσει γνωστή κομμώτρια του Ηρακλείου. Η  επαγγελματίας,  βρέθηκε μπροστά σε έναν ευφάνταστο απατεώνα, αλλά ευτυχώς για εκείνη δεν πίστεψε όσα ευφάνταστα της ανέφερε με μοναδικό απώτερο στόχο να της αποσπάσεις προσωπικά δεδομένα και να γίνει κύριος του τραπεζικού της λογαριασμού!

Χτύπησε το τηλέφωνο

Πρωινές ώρες, λοιπόν και ενώ βρισκόταν στη δουλειά της, εξυπηρετώντας την πελατεία της, δέχτηκε ένα τηλεφώνημα από έναν άγνωστό της, ο οποίος της συστήθηκε ως «ο νέος υπάλληλος», του λογιστικού γραφείου, με το οποίο συνεργάζεται η γυναίκα. Στη συνέχεια, σύμφωνα με την καταγγελία της,  αφού τη ρώτησε αν έχει εμβολιαστεί κι αφού πήρε θετική απάντηση, την ξαναρώτησε εάν γνωρίζει «για τα 150 ευρώ βοήθημα που δίνει το κράτος σε εμβολιασμένους επαγγελματίες»!

Όταν εκείνη  δήλωσε άγνοια αυτού του «δώρου» τότε ο άγνωστος, που καλούσε,  άρχισε να ξεφουρνίζει το παραμύθι του, ότι  δήθεν ήταν «εξέλιξη της τελευταίας στιγμής» και ότι γρήγορα «θα πρέπει να κινηθούν» και να πάρουν τα χρήματα για «επιβράβευση του εμβολιασμού»! Και τότε έφθασε στο ζητούμενο από τον ίδιο.

Ζητούσε τραπεζικό λογαριασμό

Ζήτησε λοιπόν τα στοιχεία της, αριθμό λογαριασμού τράπεζας και κωδικό, δήθεν για να μεριμνήσει να εγγραφεί το ποσό στον λογαριασμό της. Η κομμώτρια άρχισε πια να υποψιάζεται ότι κάτι δεν πάει καλά. Αρνήθηκε να δώσει τον τραπεζικό λογαριασμό της και με τη δικαιολογία ότι εκείνη την ώρα εξυπηρετούσε μια πελάτισσα, έκλεισε το τηλέφωνο. Όταν τέλειωσε επικοινώνησε με το λογιστικό γραφείο και τον λογιστή της ο οποίος δήλωσε πλήρη άγνοια, λέγοντάς της ότι κανέναν νέο υπάλληλο δεν είχε προσλάβει».

Η γυναίκα προτίμησε να μην φτάσει ως την Αστυνομική Διεύθυνση Ηρακλείου, αλλά να γνωστοποιήσει το περιστατικό μέσω του Cretalive, για να ενημερώσει τους πολίτες και ιδιαίτερα τους επαγγελματίες, ώστε να είναι υποψιασμένοι για τη νέα μέθοδο απάτης, που πάει να κάνει τα «πρώτα της βήματα». Ότι, δηλαδή, οι δράστες απατών, δεν πτοούνται από την πανδημία και τα δράματα που προκαλεί, σε χιλιάδες ανθρώπους στη χώρα, αλλά  προσπαθούν να εκμεταλλευτούν τη σύγχυση του κόσμου γύρω από τις ανακοινώσεις για τους εμβολιασμένους!

Exit mobile version