Συνεχίζονται οι εργασίες για να αποκατασταθεί η ηλεκτροδότηση και να αντιμετωπιστούν οι βλάβες στις πληγείσες, από την κακοκαιρία, περιοχές. Ωστόσο, τα προβλήματα εξακολουθούν να υπάρχουν, σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ένωσης Τεχνικών ΔΕΗ. “Προβλήματα ηλεκτροδότησης παρουσιάστηκαν σε πολλές περιοχές. Σήμερα είναι ελάχιστες οι περιοχές που έχουμε προβλήματα ηλεκτροδότησης. Τα σοβαρά προβλήματα τα έχουμε στην Παιανία, Νέα Μάκρη, Χαλάνδρι, Παλλήνη, Βριλήσσια. Και σε άλλες περιοχές υπάρχουν σπίτια χωρίς ρεύμα και πιστεύω ότι στη σημερινή μέρα θα αποκατασταθεί το πρόβλημα”, δήλωσε στην ΕΡΤ ο κ. Μανιάτης. Μιλώντας στην εκπομπή “Από τις Έξι” ο πρόεδρος της Ένωσης Τεχνικών της ΔΕΗ επισήμανε ότι είναι δουλειά της Πολιτικής Προστασίας να συντονίζει τις υπηρεσίες όπου υπάρχει πρόβλημα προκειμένου τα συνεργεία της ΔΕΗ και της ΔΕΔΗΕ θα μπορούν να προσεγγίζουν τα σημεία που έχουν πέσει κολώνες ή κοπεί καλώδια. “Θα έπρεπε να γνωρίζουν το έμψυχο δυναμικό που υπάρχει για να μπορούν να συντονίζουν όλο αυτό που γίνεται”.
Απαντώντας για το αν η λύση στο πρόβλημα που παρουσιάζεται σε κάθε χιονιά είναι η υπογειοποίηση των καλωδίων, ο κ. Μανιάτης είπε ότι δεν είναι. “Είχαμε πρόβλημα σε πέντε γραμμές υπόγειων καλωδίων και η επιδιόρθωσή τους είναι πιο δύσκολη. Η λύση είναι συνδιαστική. Χρειάζεται τεχνογνωσία από ανθρώπινο δυναμικό”.
ΔΕΔΔΗΕ: 100 παροχές σε Μαραθώνα και Κορωπί οι κυριότερες εκκρεμότητες
Περίπου 100 παροχές διάσπαρτες στις περιοχές του δήμου Μαραθώνα και του δήμου Κορωπίου, αποτελούν τις κυριότερες εκκρεμότητες, σύμφωνα με την ενημέρωση από τον ΔΕΔΔΗΕ λίγο πριν τα μεσάνυχτα.
Προκειμένου να διασφαλιστεί η αποκατάσταση της ηλεκτροδότησης των νοικοκυριών και σε όλες τις υπόλοιπες περιοχές που επλήγησαν από την κακοκαιρία, ο ΔΕΔΔΗΕ καλεί τους πολίτες που διαπιστώνουν τυχόν βλάβη, να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά στο 800 400 4000, 11500 ή 2111900500 ή να το δηλώσουν μέσω της εφαρμογής MyDEDDiE από το κινητό τους (Android και iOS) ή και μέσω υπολογιστή, από την ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ στο Online Δήλωση Βλάβης (deddie.gr).
“Όλο το τεχνικό προσωπικό του ΔΕΔΔΗΕ και των συνεργαζόμενων εργολαβικών εταιριών παραμένει και θα παραμείνει σε πλήρη επιφυλακή για όσο χρονικό διάστημα χρειαστεί, προκειμένου να επέμβει άμεσα για την επανηλεκτροδότηση όλων των πολιτών”, σημειώνει ο ΔΕΔΔΗΕ.