Σε πλήρη εξέλιξη είναι η έρευνα για τα νεκρά κορίτσια στην Πάτρα. Η εκπομπή “Φως στο Τούνελ” με την Αγγελική Νικολούλη, παρουσιάζει νέα ντοκουμέντα για την υπόθεση των τριών παιδιών που έχασαν την ζωή τους μέσα τρία χρόνια και έχει συγκλονίσει την κοινή γνώμη. Στην εκπομπή παρουσιάζεται “προφητική” ζωγραφιά της Τζωρτζίνας, πριν το χαμό της, που έχει απεικονίσει τον εαυτό της σαν… αγγελάκι, ενώ μιλά και πρόσωπο-“κλειδί” . Οι αποκαλύψεις της μητέρας, Ρούλας Πισπιρίγκου, στην Αγγελική Νικολούλη… Εν τω μεταξύ νέα στοιχεία ήρθαν στο φως σχετικά με τα αίτια θανάτου των τριών κοριτσιών στην Πάτρα, και συγκεκριμένα για την 9χρονη Τζωρτζίνας.
Ειδικότερα, όπως αναφέρθηκε στην εκπομπή “Live News” του Mega, γιατροί που ειδικεύονται στους αιφνίδιους θανάτους παιδιών και νέων ανέφεραν ότι από τα στοιχεία που έχουν παρουσιαστεί και έχουν περιέλθει σε γνώση τους, δεν υπάρχει επιστημονική εξήγηση για τους θανάτους των τριών παιδιών. Έχει γίνει έρευνα σε 4-5 σύνδρομα κληρονομικής φύσεως από τα οποία θα μπορούσε να εξηγηθεί ο θάνατος των παιδιών, όμως έχει αποδειχθεί ότι δεν έπασχαν από οποιοδήποτε από αυτά τα σύνδρομα, με τους επιστήμονες να χαρακτηρίζουν εκτός πραγματικότητας οποιαδήποτε αναφορά στην αγενεσία φλεβοκόμβου.
Τι είναι το σύνδρομο “ταχύ βράδυ”
Παράλληλα, ο αστυνομικός συντάκτης Βασίλης Λαμπρόπουλος αναφέρθηκε και στο σύνδρομο που γίνεται λόγος από την πλευρά της μητέρας για καρδιακή αρρυθμία του παιδιού, πότε να έχει ταχυκαρδία και πότε βραδυκαρδία, και με το οποίο εξηγεί τον θάνατο της Τζωρτζίνας. Αυτό ονομάζεται “σύνδρομο ταχύ βράδυ”, το οποίο -όπως αναφέρουν κορυφαίοι γιατροί- οφείλεται σε εκφυλισμό της στεφανιαίας νόσου και καταγράφεται αποκλειστικά σε άτομα ηλικίας άνω των 70 ετών. Παράλληλα, οι γιατροί από το Καραμανδάνειο υπογραμμίζουν ότι οι αναφορές της μητέρας για την άφιξη των γιατρών αμέσως μόλις παρουσιάστηκε το πρόβλημα στη Τζωρτζίνα είναι ψευδείς, με έναν από τους γιατρούς να υποστηρίζει ότι εκείνη την ώρα βρισκόταν σε άλλο σημείο του νοσοκομείου, κάτι που θα το καταθέσει και στις Αρχές.
Τέλος, σύμφωνα με το Mega, το τμήμα Ανθρωποκτονιών της Ασφάλειας Αττικής έχει φτάσει περίπου στο 25-30% της συνολικής έρευνας. Έχει δημιουργηθεί η εικόνα για το τι φαίνεται να έχει συμβεί με το θάνατο των τριών κοριτσιών, αρχής γενομένης από τη Τζωρτζίνα. Η στόχευση δεν έχει αλλάξει καθόλου, παρά τους ισχυρισμούς που διατυπώνονται. Έχουν ληφθεί σημαντικά στοιχεία από το Ωνάσειο και ακολουθούν στοιχεία και αναφορές από το “Αγλαΐα Κυριακού”. Τα επόμενα 24ωρα θα μεταβεί κλιμάκιο αξιωματικών στην Πάτρα για να πάρουν διαδοχικές καταθέσεις από γιατρούς και νοσηλευτές του Καραμανδάνειου, της ΜΕΘ Πατρών και της παιδιατρικής κλινικής.
Νέα “βόμβα” Κατερινόπουλου: Ποιος ζήτησε να καλυφθούν οι μώλωπες στο πρόσωπο του παιδιού στην κηδεία;
“Εδώ δεν δικάζουμε κανέναν, αλλά αυτό που θέλω να πω είναι πως ανθρώπινο χέρι αφαίρεσε τις ζωές των παιδιών”, είπε στην εκπομπή “Αλήθειες με τη Ζήνα” ο ταξίαρχος Θανάσης Κατερινόπουλος, επιμένοντας πως πρόκειται για έγκλημα ο θάνατος των τριών παιδιών της οικογένειας Δασκαλάκη στην Πάτρα. “Είμαι σίγουρος πως το τμήμα εγκλημάτων κατά ζωής θα έχει σύντομα αποτελέσματα και θα βρεθούν ενώπιον της Δικαιοσύνης δράστης ή δράστες για τον θάνατο των μικρών παιδιών”, συνέχισε.
Για πρώτη φορά επίσης αποκάλυψε πως κάποιος πήγε στο γραφείο τελετών που είχε αναλάβει την κηδεία ενός εκ των τριών κοριτσιών – δεν θέλησε να αναφέρει για ποιο παιδάκι μιλάει – και ρώτησε αν καλύφθηκαν οι μώλωπες που είχε στο πρόσωπό του. “Δεν πρόκειται για το παιδί που είχε εκδορές (σ.σ. η Μαλένα)”, τόνισε. Ο ίδιος, συνέχισε λέγοντας πως θέλει να συγχαρεί τους γονείς των κοριτσιών για τη ψυχραιμία τους και τους παππούδες που δεν έχουν μιλήσει.
Ζωγραφιά Τζωρτζίνας: Η ανάλυση της παιδοψυχολόγου Χριστίνας Μπογιατζή
1. Θέση παιδιού στην κούνια χρώμα μπλε: νιώθω ανασφάλεια να μπω στο σχήμα της ζωγραφιας, σας προσέχω και σας παρατηρώ από μακρυά.
2. Κάνω κουνια: παραμένω παιδί. Ειμαι δυναμική μου αρέσει η κίνηση.
3. Σχήμα δεντρου: κορμός σε σχήμα κρεμάλας. Πρέπει να βρω τις λέξεις για να μην κρεμαστω. Κινδυνευω.
4. Κίτρινη κουνια: η θέση μου είναι αυτή της αντίληψης, η δυνατότητα μου να κινούμαι και να βλέπω από άλλη οπτική γωνία με βάζει σε ισχυρή θέση αντίληψης.
5. Ένωση δέντρου με καρδιά: συνδέομαι αλλά μένω μακρυά.
6. ΓΙΑ ΕΣΑΣ: Δωστε προσοχή στη ζωγραφιά του πλαισίου καρδιάς. Όποιος μπορεί να το καταλαβει; Για όλους εσάς! Κραυγή βοηθείας. Γραμμενο με κοκκινο χρωμα σημαίνει πως ζητάω βοήθεια απο εκείνους που αισθανομαι οτι ανηκω μαζι τους, πχ. οποιον ενδιαφέρεται.
7. Φωτεινότητα στην καρδια: Στο πλαίσιο της καρδιάς είναι ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ!
8.Σχημα αγγέλου/ πτηνου με μύτη που εξέχει: Η αδερφή μου έγινε αγγελος, πεθανε. Η μυτη της κάτι λεει για το θάνατό της, ομως εγινε ΚΑΙ πουλι/πτηνο πράγμα που με φοβίζει και εμένα και νιωθω ανασφάλεια.
9.Πράσινο πλαίσιο σε σχήμα καρδιάς: Βάζω αυτο που συμβαίνει στην αδερφή μου σε θέση ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ για να μη μου συμβεί το ιδιο.
10. Κεντρικη φιγουρα με μαυρισμένο πρόσωπο: το πρόσωπο διπλα στην αδερφη μου ειναι επιθετικό, μη προσβάσιμο, πολυ συγχεχυμένο, τερατωδες, με χέρια που παραβιάζουν τα όρια της αδερφης μου ομως εκεινη βγαινει απο το σχημα σιγα σιγα και σωζεται απο αυτο το πρόσωπο.
11. Πρασινος αγγελος: Η αδερφη μου ΦΕΥΓΕΙ απο το μαυρισμένο προσωπο με τα μακρυα χέρια. Διαφοροποιείται.
12. Δεξια θέση αγγελου στη ζωγραφια: Η αδερφη μου (ΙΡΙΔΑ) ειναι πλέον ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ, γιατι μετά την παιδική ηλικία της κουνιας, ΓΙΝΕΣΑΙ ΑΓΓΕΛΟΣ στο μέλλον αν και εγώ απέχω απο αυτό γιατι βρίσκομαι αριστερα, μακριά.
13. Πατέρας πουθενα. ΑΦΑΝΤΟΣ.
14. Μεικτά χρωματα πλαισιου καρδιάς: Το πράσινο είναι γιατι θελω να ειμαι μακρια του, δεν θελω να γινω αγγελος, το κοκκινο ειναι γιατι συμπεριλαμβανομαι εφοσον το βλέπω απο μακριά.
15. Μαυρο πρόσωπο: Αμφιθυμία συναισθημάτων, απροσδιοριστο ον που προκαλεί σκοτάδι, κυριαρχία, θάνατο.
Διευκρίνιση
Πολλοί χρήστες των social media κάνουν λόγο ότι στην επίμαχη φωτογραφία με τη ζωγραφιά που ανήρτησε η παιδοψυχολόγος κ. Μπογιατζή και βάσει αυτών σχολιάζει τον ψυχικό κόσμο του παιδιού επί της ουσίας πρόκειται για μια σύνθεση 2 ζωγραφιών του παιδιού οπότε ενδεχομένως τα όποια συμπεράσματα δεν μπορούν να είναι ακριβή.
Σε αυτούς ακριβώς η κ. Μπογιατζή διευκρινίζει τα εξής “Ακόμα και αν είναι 2 οι ζωγραφιές, ενέχουν τα ίδια στοιχεία με την ίδια ερμηνεία.
Δηλαδή: Τα χρώματα, οι θέσεις και τα συναισθήματα παραμένουν παρόμοια καθώς φαίνεται να υπάρχει η λεγόμενη εσωτερική ΣΥΝΟΧΗ (coherence) και βγαίνουν τα ίδια συμπεράσματα.
Το μόνο που θα άλλαζε θα ήταν στο “Για εσάς”, ότι θα απευθυνόταν σε ΟΠΟΙΟΝ εμπλέκεται άμεσα την ώρα που πραγματοποιείται η ζωγραφιά, θα μπορούσε να αναφέρεται σε περίγυρο χωρίς να είναι απαραίτητα κραυγή βοηθείας.
Η ουσία όμως του ιχνογραφήματος, το μαυρισμένο πρόσωπο, το πτηνο/αγγελος κτλ παραμένουν ίδιας σπουδαιότητας και σημασιολογίας.
Με προβληματίζει το σημείο που ενώνει το δέντρο (κρεμάλα) με το περίγραμμα της καρδιάς. Εύχομαι να μην είναι κανένας επιτήδειος που εμπαίζει την επιστήμη αυτήν.”
Τα παιδιά μιλούν μέσα από τις ζωγραφιές
Οι ζωγραφιές των παιδιών δεν είναι τυχαίο ότι θεωρούνται από τους ειδικούς ως “καθρέφτες” της ψυχής τους. Μέσα από τα σκίτσα, τις μουτζούρες και τα άτσαλα σχέδια τους αποκαλύπτουν τη συναισθηματική τους κατάσταση, τον ψυχισμό, τα παράπονα τους αλλά τα μυστικά που τους βαραίνουν. Οι ζωγραφιές λειτουργούν ως έναν απενοχοποιημενο τρόπο έκφρασης συναισθημάτων δίχως την απαίτηση λεκτικής επάρκειας.
Όπως εξηγεί η παιδοψυχολόγος κ. Μπογιατζή οι ζωγραφιές παιδιών πριν τα 7 έτη δεν έχουν τόσο ρεαλισμό και λέγονται προσχήματικα. Ζωγραφιές μετά τα 7 έτη εντάσσονται στο σχηματικο στάδιο και διέπονται από ρεαλισμό και βάθος. Τα κορίτσια συνήθως χρησιμοποιούν ευρύτατο φάσμα χρημάτων και οι λεπτομέρειες είναι πιο εύστοχες από αυτές των αγοριών στο σχηματικο στάδιο (ηλικία 7 και ανω).