Γραπτές εξηγήσεις ζήτησε η Περιφερειακή Υπηρεσία Τουρισμού Κυκλάδων από την επιχείρηση ενοικιαζόμενων οχημάτων
Μήνυση έκανε ένα ζευγάρι Γάλλων σε γραφείο ενοικιαζόμενων ΙΧ στη Σαντορίνη για υπερχρέωση, καθώς τους ζητήθηκε να πληρώσουν 5.000 ευρώ για μία βλάβη στον συμπλέκτη του οχήματος. Μιλώντας στο OPEN και την εκπομπή “Μεσημέρι με τη Μάριον”, η Μαριζάνα Κίκκιρη, δικηγόρος των δύο τουριστών υποστήριξε πως μόλις έφτασαν στο νησί “μίσθωσαν ΙΧ και το πλήρωσαν τοις μετρητοίς χωρίς απόδειξη, με το αντίτιμο των 160 ευρώ. Δεν πρόφτασαν να διανύσουν 10 με 15 χιλιόμετρα και το όχημα σταμάτησε να λειτουργεί. Κάλεσαν αμέσως το γραφείο, όπου τηλεφωνικά έκανε διάγνωση ότι δήθεν είναι συμπλέκτης”.
“Δεν ξέρουμε την ακριβή βλάβη” πρόσθεσε η δικηγόρος. Σύμφωνα με την ίδια, στο σημείο μετέβη ο ιδιοκτήτης του γραφείου ΙΧ μαζί με άλλους πέντε ανθρώπους που “εξανάγκασαν τους εντολείς μου να πληρώσουν το υπέρογκο αυτό ποσό των 5000 ευρώ για τη δήθεν βλάβη”. Μάλιστα, η εκπομπή μετέδωσε και τις σχετικές αποδείξεις από τον τραπεζικό λογαριασμό του ζευγαριού, με τις αναλήψεις των χρημάτων.
“Δεν έγινε καμία εκτίμηση από ειδικό. Επί τόπου έγινε αυτό και μάλιστα τους ανάγκασαν να δώσουν τις πιστωτικές τους κάρτες”, κατήγγειλε η δικηγόρος, αφήνοντας αιχμές ότι το σκηνικό μπορεί να ήταν στημένο. Μάλιστα, η κα. Κίκκιρη δήλωσε ότι οι Γάλλοι τουρίστες φοβήθηκαν να καταγγείλουν το περιστατικό στις Αρχές γιατί από την επιχείρηση τους είπαν ότι “ξέρουμε πού μένετε, δεν θα μπορέσετε να φύγετε από το νησί να πάτε στη χώρα σας, τους εκβίασαν με τον χειρότερο τρόπο και τους ανάγκασαν να αλλάξουν και ξενοδοχείο και την επομενη μέρα έφυγαν από το νησί”.
Στη συνέχεια, το ζευγάρι έφτασε στην Αθήνα, απευθύνθηκε στη δικηγόρο και ακολούθησε μήνυση στο αστυνομικό τμήμα Ακροπόλεως. Κατά την δικηγόρο, ενημερώθηκε ο Δήμος Σαντορίνης, ο οποίος -όπως είπε- κάνει μεγάλη προσπάθεια να βρεθεί κάποια λύση.
Τι δηλώνει ο υπεύθυνος του καταστήματος
Ο ιδιοκτήτης του γραφείου ισχυρίζεται ότι η ζημιά στο IX δεν αφορούσε τον συμπλέκτη αλλά τα κάρτερ λαδιού σε Nissan Micra του 2019 και ότι το ζευγάρι των Γάλλων τουριστών «τα φούσκωσε» διότι δεν ήθελε να πληρώσει.
Υποστηρίζει, δε, ότι οι Γάλλοι τουρίστες, πιθανόν, έβαλαν το αυτοκίνητο σε κάποιο πάρκινγκ με αποτέλεσμα «να βρει από κάτω» και να αρχίσει να χάνει λάδια. «Μπήκαν μέσα σε πάρκινγκ και εκεί πρέπει να έσπασαν τα κάρτερ λαδιού» λέει.
Ισχυρίζεται ακόμη ότι δεν κινήθηκαν προς το μέρος των τουριστών πέντε άτομα από το γραφείο, για να τους αναγκάσουν να πληρώσουν, όπως υποστηρίζουν οι Γάλλοι στη μήνυσή τους.
«Πώς γίνεται να μας πλήρωσαν κανονικά για τη ζημιά που τους είπαμε και εκείνοι να μην πήγαν στο τοπικό αστυνομικό τμήμα για να καταγγείλουν ότι τους κλέψαμε αλλά να το κάνουν κατά την επιστροφή τους στην Αθήνα;» διερωτάται την ίδια στιγμή ο υπεύθυνος του γραφείου ενοικιαζόμενων ΙΧ.
Στο ερώτημα αν έκοψε απόδειξή ή τιμολόγιο στους δυο Γάλλους τουρίστες για τις τρεις χρεώσεις που εμφανίζονται στις πιστωτικές τους κάρτες, ύψους 5.400 ευρώ, ο ιδιοκτήτης του γραφείου είπε στο protothema.gr ότι αυτό δεν είναι απαραίτητο και ότι τα χρήματα μεταφέρθηκαν αμέσως από τον λογαριασμό της εταιρείας του στο συνεργείο για να αποκατασταθεί η ζημιά στο ενοικιαζόμενο όχημα.
Επιπλέον, υποστηρίζει ότι έχουν κοπεί τα σχετικά τιμολόγια, όμως δεν θέλει να τα δημοσιεύσει πριν να γίνει το δικαστήριο.
Η νεότερη εξέλιξη που προστίθεται στην υπόθεση της υπερχρέωσης θέλει την καταγγελία των Γάλλων να φτάνει στην Περιφερειακή Υπηρεσία Τουρισμού Κυκλάδων, η οποία, με τη σειρά της, ζήτησε από την επιχείρηση ενοικιαζόμενων οχημάτων γραπτές εξηγήσεις.