Εκλεισε από νωρίς το βράδυ του Σαββάτου λόγω ασθενείας του μοναδικού υπαλλήλου του αεροδρομίου του ακριτικού Καστελόριζου. Αυτό συνέβη εν μέσω καλοκαιρινής σεζόν, ενώ δεν χρειάζεται φυσικά να επισημανθεί γιατί είναι κρίσιμο για το ακριτικό νησί να έχει διαρκή επαφή με την ηπειρωτική χώρα. Να σημειωθεί ότι αντίστοιχα γεγονότα έχουν συμβεί κατά καιρούς σε αρκετά άλλα περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας, στα οποία υπηρετεί μόνο ένας τηλεπικοινωνιακός υπάλληλος. Όπως καταγγέλλει ο Πανελλήνιος Συλλογος Τηλεπικοινωνιακών της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ), στην πλειονότητα των περιφερειακών αεροδρομίων υπηρετεί μόνιμα ένας ή και …κανένας τηλεπικοινωνιακός υπάλληλος.
Αποτέλεσμα ήταν το Σάββατο στις 19.35, να κλείσει ο ακριτικός Δημοτικός Αερολιμένας Καστελόριζου, όπως κατά το πρόσφατο παρελθόν έχει συμβεί και στα αεροδρόμια της Ικαρίας, της Μήλου 3 φορές, της Κοζάνης, της Νάξου και της Καστοριάς, λόγω ασθένειας του μοναδικού υπαλλήλου του Πύργου Ελέγχου που παρέχει υπηρεσίες Πληροφοριών Πτήσεων Αεροδρομίου (AFIS). Στα 11 από τα 15 παραμεθόρια αεροδρόμια που παρέχουν την υπηρεσία Πληροφοριών Πτήσεων, υπηρετεί μόνο ένας υπάλληλος εξυπηρετώντας επιβατικές, νοσοκομειακές και στρατιωτικές πτήσεις καθ’ όλο το 24ωρο, χωρίς ρεπό και άδεια όπως σημειώνει ο Σύλλογος.
Στα 7 από τα 11 αεροδρόμια δεν υπάρχει κανείς μόνιμος υπάλληλος και καλύπτονται με μετακινήσεις καθ’ όλον το χρόνο, αφήνοντας κενά στελέχωσης στα υπόλοιπα αεροδρόμια. “Το πρόβλημα της έλλειψης προσωπικού του κλάδου λόγω συνταξιοδότησης και μετάταξης 57 ατόμων σε άλλο κλάδο, έχει επισημανθεί πολλές φορές τόσο στο Υπουργείο Μεταφορών όσο και στη Διοίκηση της ΥΠΑ αλλά εσκεμμένα κωλυσιεργούν” καταγγέλλει το προεδρείο του Συλλόγου, επισημαίνοντας μάλιστα ότι στη λίστα των υπό μετάταξη υπαλλήλων από τον ευρύτερο δημόσιο τομέα στον κλάδο υπάρχει ενδιαφερόμενος για τον Δημοτικό Αερολιμένα Καστελόριζου, αλλά “η υλοποίησή της κωλυσιεργεί εδώ και χρόνια”!