«Μετά από τόσα φίλτρα και ωραιοποίηση (ο θεός να την κάνει), βάζει όριο στην υπόνοια της θηλής του γυναικείου στήθους».
Η Νατάσα Εξηνταβελώνη ανέβασε μια φωτογραφία στο Instagram από το μπάνιο της στη Βουλιαγμένη. Μόνο που το μέσο την «έκρινε» άσεμνη και αποφάσισε να τη λογοκρίνει.Η αντίδραση της ηθοποιού ήταν να γράψει ένα κείμενο για την «υποκρισία» στο Instagram, που «μετά από τόσα φίλτρα και ωραιοποίηση (ο θεός να την κάνει), βάζει όριο στην υπόνοια της θηλής του γυναικείου στήθους». Εν είδει ειρωνικού σχολίου, μάλιστα, ανέβασε ξανά τη φωτογραφία της, «πειραγμένη», με ένα αντρικό γυμνό στήθος να έχει πάρει τη θέση του δικού της. Φυσικά, σε αυτή την περίπτωση δεν λογοκρίθηκε.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Όπως έγραψε λοιπόν η ηθοποιός:
«Αυτή ήταν αρχικά μια εικόνα που τραβήχτηκε από τη φίλη και υπέροχη καλλιτέχνιδα @despina_spyrou στη Βουλιαγμένη, με το κορίτσι γυμνό στο νερό. Για εμένα ήταν μια εικόνα αγάπης, μελαγχολίας, ελπίδας μετά τη θλίψη & ένα σύμβολο ρευστότητας. Και ενώ ποτέ δε θα σκεφτόμουν ότι αυτή είναι μια προκλητική εικόνα, παρά το ότι ζωγραφίσαμε την περιοχή του στήθους μου για να συμμορφωθούμε στους όρους του instagram, τελικά αυτό τη βρήκε ακατάλληλη, και την κατέβασε.
»Θα μου πεις, σιγά το πρωτότυπο. Ναι. Αλλά δεν έχει να κάνει με καμία πολιτική ορθότητα. Είναι εντελώς συναισθηματική η τοποθέτησή μου.
»Γιατί την ίδια ώρα εγώ ούτε γυμνισμό συνηθίζω να κάνω και τόσο, ούτε φεμινίστρια αξιώνω να λέγομαι (μου λείπει αρκετή ακόμη βιβλιογραφία αλλά το παλεύω). Όμως μιλάμε για ένα γυναικείο σώμα (το δικό μου εν προκειμένω) που σεξουαλικοποιείται, ακριβώς επειδή είναι γυναικείο (και άρα προκαλεί). Αυτό όταν το παθαίνεις είναι πάντα άδικο και πάντα σοκαριστικό. Αυτή είναι η ηθική του insta, που μετά από τόσα φίλτρα και ωραιοποίηση (ο θεός να την κάνει), βάζει όριο στην υπόνοια της θηλής του γυναικείου στήθους.
«Ούτε γυμνισμό συνηθίζω να κάνω και τόσο, ούτε φεμινίστρια αξιώνω να λέγομαι (μου λείπει αρκετή ακόμη βιβλιογραφία αλλά το παλεύω). Όμως μιλάμε για ένα γυναικείο σώμα (το δικό μου εν προκειμένω) που σεξουαλικοποιείται, ακριβώς επειδή είναι γυναικείο (και άρα προκαλεί)».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
»Και η μεγαλύτερη σφαλιάρα εδώ είναι η υποκρισία. Γιατί με ένα ‘σέξι’ εσώρουχο θα ήταν όλα μια χαρά.
»Έχω πρόβλημα με το σέξι εσώρουχο και με το κορίτσι που επιθυμεί να το φορέσει; Κανένα, μα κανένα. Ας είναι όσο γυμνό θέλει, σε όποια πόζα θέλει, όπως θέλει. Με ενοχλεί όμως η αντικειμενικοποίηση του γυναικείου σώματος, γιατί αυτή δεν εξυπηρετεί κανένα κορίτσι και καμία θηλυκότητα. Φτιάχνουμε ως κοινωνίες μια κοινή λογική, που καθόλου κοινή δεν είναι. Ίσως είναι απλώς η λογική της πατριαρχίας, καμία φορά η λογική του σεξιστή, που επειδή δεν του αρέσει κάτι ή δεν τον βολεύει, αυτό το κάτι ορίζεται ως παράλογο, άδικο, παράνομο, “αφύσικο”.
«Ευχαριστώ τη @despina_spyrou που με έντυσε με ένα ανδρικό στήθος για να είμαι συμβατή στα ψέματα & της υπόσχομαι περισσότερο γυμνισμό από εδώ και πέρα στην πραγματική ζωή».
»Εν κατακλείδι, όλα αυτά τα ξέραμε. Όμως και πάλι δεν παύουν να σε απελπίζουν γιατί είναι συσσωρευμένα και επανέρχονται. Ζούμε σε δύσκολους καιρούς, και το να μοιραζόμαστε μια αυτονόητη αντίρρηση στα όσα γίνονται, δεν είναι καθόλου αυτονόητο.
»Ευχαριστώ τη @despina_spyrou που με έντυσε με ένα ανδρικό στήθος για να είμαι συμβατή στα ψέματα & της υπόσχομαι περισσότερο γυμνισμό από εδώ και πέρα στην πραγματική ζωή».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.