Πάγος Θεσσαλονίκη: Τι λέει για τη… χρέωση ο υπεύθυνος του εστιατορίου

ΕΛΛΑΔΑ

Πάγος Θεσσαλονίκη: Τι λέει για τη… χρέωση ο υπεύθυνος του εστιατορίου

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Ευτυχία Παπούλια

Ζευγάρι στη Θεσσαλονίκη που προηγουμένως είχε δειπνήσει, παρατήρησε πως ο πάγος που είχε μέσα το ποτό είχε χρεωθεί

15.09.2022 | 19:59

Ενα απίστευτο λογαριασμό αντίκρυσαν πελάτες σε εστιατόριο της Θεσσαλονίκης, όχι για το τελικό ποσό που έπρεπε να πληρώσουν, αλλά γιατί είχαν χρεωθεί τo…παγάκι. Σύμφωνα με ρεπορτάζ του MEGA, ζευγάρι που προηγουμένως είχε δειπνήσει και είχε απολαύσει το ποτό του, παρατήρησε πως ο πάγος που είχε μέσα το ποτό είχε χρεωθεί ένα ευρώ. Ο υπεύθυνος του εστιατορίου διευκρίνισε πως δεν πρόκειται για έναν απλό πάγο, αλλά για μία πιο εξιδεικευμένη περίπτωση.

“Η πολιτική του μαγαζιού είναι να χρεώνουμε τον έξτρα πάγο. Είναι ένα ειδικό παγάκι που έχει μεγαλύτερη διάρκεια. Δεν είναι σαν τον πάγο που βάζουμε σε όλα τα ποτά. Πρόκειται για έναν μεγάλο κύβο που μπαίνει στα special ποτά μας. Γίνεται πάντα σε συνεννόηση του σερβιτόρου με τον πελάτη”.

Ο πάγος που χρεώθηκε επιπλέον ένα ευρώ στο ζευγάρι είναι ένας μεγάλος κύβος. Λόγω της μεγάλης μάζας σε σχέση με την επιφάνειά του, λιώνει πολύ πιο αργά από τον συνηθισμένο, διατηρώντας το ποτό στην ιδανική θερμοκρασία με το λιγότερο δυνατό νέρωμα. “Εφόσον είναι ένα προϊόν το οποίο το αγοράζω, θεωρητικά μπορώ και να το πουλήσω. Σε αυτήν τη λογική όμως θα έπρεπε να πουλάω και το λάδι στη σαλάτα και το αλάτι στα φαγητά”.

Σύμφωνα με τους καταστηματάρχες, η τιμή του πάγου που αγοράζουν έχει αυξηθεί κατά 50%. Μπορεί όμως να χρεωθεί μόνο στην περίπτωση που αναγράφεται στον κατάλογο του μαγαζιού η τιμή του. “Εάν πω σε ένα πελάτη ότι θα χρεώσω το παγάκι ή τη χαρτοπετσέτα νομίζω θα μου πετάξει το μαχαίρι”, υποστήριξε ο Ανδρέας Γαϊτανίδης, ιδιοκτήτης εστιατορίου.






Ετικέτες
Exit mobile version