Ένα βήμα πιο κοντά στην γραμμή παραγωγής βρίσκεται το ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Aptera, το οποίο καταρρίπτει κάθε προηγούμενο ρεκόρ στον τομέα της αυτονομίας. Το Gamma, όπως ονομάζεται το τρίτροχο δημιούργημα της Aptera, είναι το μοναδικό ηλεκτρικό αυτοκίνητο στον πλανήτη το οποίο με τη βοήθεια του ήλιου και της τύχης μπορεί να διανύσει έως και 1.610 χιλιόμετρα χωρίς να χρειαστεί να φορτίσει. Η τελευταία έκδοση του ηλεκτροκίνητου Aptera διαθέτει περισσότερα φωτοβολταϊκά panel γεγονός που με τη σειρά του επιτρέπει να την ταχύτερη φόρτιση των συσσωρευτών ηλεκτρικής ενέργειας εκείνες τις ώρες που το αυτοκίνητο είναι εκτεθειμένο στον ήλιο.
Solar-Powered EV With 1,000-Mile Range Coming Next Year. The Aptera Gamma prototype was recently unveiled at Fully Charged Live in San Diego. #electricvehicles #reveal #video Read: https://t.co/QssbFC2geA pic.twitter.com/Cb2MuTjCQp
— CarBuzz (@CarBuzzcom) September 13, 2022
Με αυτό τον τρόπο, οι μεγαλύτερες σε χωρητικότητα μπαταρίες πρόκειται να εξασφαλίζουν αυτονομία που αγγίζει τα 1.610 χιλιόμετρα. Μάλιστα η κατασκευάστρια εταιρεία έχει αφήσει το ενδεχόμενο να δημιουργήσει ένα κιτ το οποίο θα επεκτείνει τις δυνατότητες φόρτισης του αυτοκινήτου από τον ήλιο όταν αυτό είναι ακινητοποιημένο. Παρά το γεγονός ότι το Aptera Gamma απέχει μερικούς μήνες από τη γραμμή παραγωγής έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον όλων, ενώ περισσότεροι από 30.000 υποψήφιοι αγοραστές έχουν ήδη καταθέσει προκαταβολή ώστε να το αποκτήσουν.
Aptera debuts new solar EV prototype called Gamma Chris Teague #automotive #4vto @_4VTO_ pic.twitter.com/PIaA0tKM1S
— 4vto (@_4VTO_) September 12, 2022
Η βασική έκδοση του Aptera θα έχει εκκίνηση τα 26.000 δολάρια, χωρίς ωστόσο να έχει προσδιοριστεί μέχρι σήμερα η τιμή της διαμόρφωσης με την αυτονομία των 1.609 χιλιομέτρων. Αν οι προβλέψεις της αμερικανικής φίρμας επιβεβαιωθούν και το Aptera περάσει στην παραγωγή το πρώτο τρίμηνο του 2023, τότε σύντομα θα γνωρίζουμε περισσότερα στοιχεία, όπως άλλωστε και το αν θα καταφέρει να βγει και εκτός αμερικανικών συνόρων, διεκδικώντας έστω και σε δεύτερο χρόνο μια θέση, στην ευρωπαϊκή αγορά.