Πλησιάζει η ώρα της υπογραφής της σύμβασης για το μεγάλο οδικό project του Flyover, ενός υπερσύγχρονου οδικού άξονα ο οποίος θα κατασκευαστεί στην ανατολική πλευρά της Περιφερειακής Θεσσαλονίκης και θα επιτρέπει στους οδηγούς να παρακάμπτουν ταχύτατα και με ασφάλεια τον επιβαρυμένο αστικό ιστό. «Το αμέσως επόμενο διάστημα υπογράφουμε τη σύμβαση, η οποία έχει έρθει από το Ελεγκτικό Συμβούλιο», ανέφερε μιλώντας στην ΕΡΤ1 ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Γιώργος Καραγιάννης, ενώ πρόσθεσε ότι «το έργο έχει χρόνο κατασκευής την 4ετία και πρόκειται να απελευθερώσει την πόλη από το κυκλοφοριακό καθώς θα διπλασιαστεί ο όγκος των οχημάτων που εξυπηρετείται ανά ώρα, από τις 5.000 σήμερα στις 10.000 ανά κατεύθυνση (σ.σ. άρα στο σύνολο 20.000 οχήματα)».
Στα τέλη Αυγούστου κλείδωσε το χρηματοδοτικό σκέλος του έργου, μιας και με απόφαση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, εντάχθηκε στο ΤΠΑ 2021-2025 με χρηματοδότηση 478 εκατ. ευρώ.Oριστικός ανάδοχος του έργου είναι το σχήμα ΑΒΑΞ-ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ. Στόχος είναι έως τα τέλη του 2022 να έχουν στηθεί τα πρώτα εργοτάξια, και έως τα τέλη του 2026 να έχει δοθεί στην κυκλοφορία.
Πρόκειται για ένα «δρόμο πάνω από το δρόμο», τη μεγαλύτερη εναέρια οδό στην Ελλάδα. To συνολικό μήκος του έργου είναι 13 χιλιόμετρα και περιλαμβάνει την κατασκευή μιας Υπερυψωμένης Ταχείας Λεωφόρου, μήκους περίπου 9,5 χιλιομέτρων, τέσσερα εκ των οποίων σε συνεχή γέφυρα (εξού και η ονομασία Flyover), καθώς και 9 ανισόπεδους κόμβους και 3 νέες σήραγγες. Ο νέος δρόμος θα αποτελείται από τέσσερις λωρίδες, δύο – συν τη λωρίδα έκτακτης ανάγκης (ΛΕΑ) – ανά κατεύθυνση. Όπως έχει επιβεβαιωθεί, δεν θα έχει διόδια ενώ μαζί με την ολοκλήρωση του Μετρό (τέλος 2023) θα βοηθήσουν τη Θεσσαλονίκη ώστε να αναδειχθεί σε πρωτεύουσα των Βαλκανίων.