Αθήνα

°C

kairos icon

Σάββατο

23

Νοεμβρίου 2024

alphafreepress.gr / ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ / Black Friday 2022 – πότε είναι: Πόσα θα ξοδέψουν οι Έλληνες σε είδη ένδυσης
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Black Friday 2022 – πότε είναι: Πόσα θα ξοδέψουν οι Έλληνες σε είδη ένδυσης

Black Friday 2022 - πότε είναι: Το 43% των καταναλωτών στην Ελλάδα προτίθεται να ξοδέψει μέχρι 100 ευρώ για αγορές μόδας στη φετινή «Μαύρη Παρασκευή»

Η Black Friday 2022 πέφτει φέτος στις 25 Νοεμβρίου. Την περίοδο της Black Friday, περιμένει για να αγοράσει ρούχα και παπούτσια το 50% των Ελλήνων, σε μία χρονιά πληθωριστικών πιέσεων και εν μέσω ακρίβειας που πλήττει διαρκώς το διαθέσιμο εισόδημά τους. Σύμφωνα με την έρευνα Fashion (Re)search της πλατφόρμας GLAMI, το συγκεκριμένο ποσοστό είναι χαμηλότερο σε σχέση με πέρυσι όπου στην ίδια ερώτηση έφτανε το 66%. Το ποσοστό όσων δεν έχουν κατασταλάξει εάν θα προχωρήσουν σε αγορές αγγίζει το 37% έναντι 23% πέρσι. Σημειώνεται ότι Black Friday είναι φέτος στις 25 Νοεμβρίου ωστόσο όπως κάθε χρόνο οι επιχειρήσεις αναμένεται να ξεκινήσουν αρκετές μέρες νωρίτερα τις προσφορές στα προϊόντα τους.

Με βάση τα ίδια στοιχεία, το 43% των καταναλωτών προτίθεται να ξοδέψει μέχρι 100 ευρώ για αγορές μόδας, ενώ μικρότερο είναι το ποσοστό (23%) όσων θα διαθέσουν από 100 έως 200 ευρώ. Σημαντικό επίσης είναι και το ποσοστό (24%) εκείνων που δεν έχουν σαφή εικόνα σχετικά με τo πόσα χρήματα τους επιτρέπει προϋπολογισμός τους να ξοδέψουν. Αν και δεν ήταν λίγοι όσοι δήλωσαν ότι προετοιμάζονται για τις Black Friday αγορές τους με έτοιμη λίστα (21%), η πλειονότητα των Ελλήνων (49%) αναφέρει πως δεν προσχεδιάζει αλλά αναζητά τις καλύτερες προσφορές, με στόχο να αγοράσει ρούχα παπούτσια και αξεσουάρ στις χαμηλότερες δυνατές τιμές.

Ηλεκτρονικές αγορές κατά τη Black Friday 2022

Το 72% των Ελλήνων συμμετεχόντων στη φετινή έρευνα πάντως σημειώνει ότι αποφεύγει τα φυσικά καταστήματα με πολύ κόσμο ακόμη και κατά τη διάρκεια των μεγάλων εκπτωτικών περιόδων όπως είναι η Black Friday, ως αποτέλεσμα των συνηθειών της περιόδου της πανδημίας. να μικρό ποσοστό της τάξης του 9% δήλωσε ότι δεν είναι σίγουρο κατά πόσο αισθάνεται άνετα στα φυσικά καταστήματα όταν επικρατεί πολυκοσμία ενώ το 19% δήλωσε ότι δεν επηρεάζεται από την παρουσία πλήθους. Τέλος σε σχέση με πέρυσι, το ποσοστό που δεν σκοπεύει να στραφεί στα φυσικά καταστήματα μειώθηκε μόνο κατά 5%, γεγονός που αποδεικνύει ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο μόδας εξακολουθεί να διατηρεί την ισχυρή θέση που κατάφερε να κερδίσει τα τελευταία χρόνια.

Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις