Κικίλιας - τουρισμός 2022: «Ο καλύτερος Οκτώβριος όλων των εποχών»
Αύξηση κατά 3,3% κατέγραψαν τα ταξιδιωτικά έσοδα τον Οκτώβριο σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2019, σύμφωνα με τα στοιχεία ισοζυγίου ταξιδιωτικών πληρωμών που έδωσε στη δημοσιότητα η Τράπεζα της Ελλάδος. «Ο καλύτερος Οκτώβριος όλων των εποχών για τον τουρισμό, με έσοδα πάνω από 1,5 δις ευρώ. Αύξηση +3,3% σε σχέση με το 2019, σύμφωνα με στοιχεία που ανακοίνωσε σήμερα η Τράπεζα της Ελλάδος», ανέφερε χαρακτηριστικά σε tweet του, ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας. Υπενθυμίζεται ότι κατά τη χθεσινή εκδήλωση του υπουργείου Τουρισμού με θέμα: «2022 – Η μεγάλη επιστροφή του ελληνικού τουρισμού», ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης φάνηκε ιδιαίτερα ευχαριστημένος με τα κέρδη του τουρισμού για το 2022.
Συγκεκριμένα, ο πρωθυπουργός δήλωσε -μεταξύ άλλων-: «Αν υπάρχει ένας κλάδος όπου οι αριθμοί αντικατοπτρίζουν πιστά την αλήθεια είναι ο τουρισμός. Όλα τα στοιχεία αποτελούν χειροπιαστά μεγέθη. Πράγματι τα δεδομένα φέτος μπορούν ανεπιφύλακτα να μας επιτρέψουν να μιλήσουμε για επιτυχία και για τη μεγάλη επιστροφή του ελληνικού τουρισμού. Οι αφίξεις εκτιμούμε ότι θα φτάσουμε μέχρι τέλος του χρόνου στο 88% του 2019 και οι εισπράξεις στα ίδια ή και υψηλότερα. Θα προστεθούν 3 δισ. σε αυτά που είχαμε στο προϋπολογισμό. Ο τουρισμός δεν τροφοδοτεί μόνο τα δημόσια ταμεία, ενισχύει ένα πολύ ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων».
Ο καλύτερος Οκτώβριος όλων των εποχών για τον Τουρισμό, με έσοδα πάνω από 1,5 δις ευρώ.
Αύξηση +3,3% σε σχέση με το 2019, σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε σήμερα η Τράπεζα της Ελλάδος. pic.twitter.com/tswbs8Lt2E
— Vassilis Kikilias (@Vkikilias) December 21, 2022
«You Belong in Athens»
Στο μεταξύ, οι γιγαντοοθόνες της Times Square, στο πιο κεντρικό σημείο της Νέας Υόρκης, έδειξαν πρόσφατα την Αθήνα στις πιο όμορφες στιγμές της. Στο Μετρό του Λονδίνου, οι επιβάτες έστρεφαν το βλέμμα τους στις εντυπωσιακές εικόνες από το κέντρο και τις γειτονιές της. Για περίπου δύο μήνες, η ψηφιακή καμπάνια «You Belong in Athens» – «Ανήκεις στην Αθήνα» έφερε την πρωτεύουσα της Ελλάδας ακόμη πιο κοντά στην Αμερική και την Ευρώπη. Μέσα από ένα βίντεο διάρκειας 30 δευτερολέπτων, αναδείχθηκε η ζωντάνια, η μοναδικότητα και η αυθεντικότητα της Αθήνας, προσκαλώντας εκατομμύρια ανθρώπους από όλο τον κόσμο να την επισκεφθούν οποιαδήποτε εποχή του χρόνου. Η δυναμική τουριστική καμπάνια υλοποιήθηκε από τον Δήμο Αθηναίων, μέσω της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής (ΕΑΤΑ).