Αθήνα

°C

kairos icon

Δευτέρα

18

Νοεμβρίου 2024

alphafreepress.gr / ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ / Καλάθι νοικοκυριού νέα προϊόντα: Μεγαλώνει η λίστα
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Καλάθι νοικοκυριού νέα προϊόντα: Μεγαλώνει η λίστα

Καλάθι νοικοκυριού νέα προϊόντα: Τα 10 νεοεισερχόμενα και το καλάθι της Σαρακοστής

Με νέα προϊόντα εμπλουτίζεται το «καλάθι του νοικοκυριού», όπως ανακοίνωσε χθες η ηγεσία του υπουργείου Ανάπτυξης. Κατά την παρουσίαση των νέων μέτρων για τα ταμπελάκια τιμών και το «καλάθι της Σαρακοστής», ο υπ. Ανάπτυξης Άδωνις Γεωργιάδης είπε ότι πλέον αυξάνεται αυξάνεται το πεδίο εφαρμογής και πλέον εντάσσονται στις λίστες 60 κατηγορίες προϊόντων (ήταν 51 μέχρι σήμερα). «Θα τα πω συνοπτικά. Σε ό,τι αφορά τα όσπρια, που ως τώρα είχαμε μόνο τη γενική κατηγορία, πλέον θα γίνεται χωριστή αναφορά σε φακές, φασόλια και ρεβίθια. Επιπλέον, ως τώρα είχαμε πάριζα ή γαλοπούλα. Πλέον θα έχουμε και πάριζα και γαλοπούλα. Σήμερα έχουμε για το κοτόπουλο μια κατηγορία. Στο εξής θα έχουμε κοτόπουλο ολόκληρο και κοτόπουλο σε μέρη, σε κομμάτια» τόνισε ο υπουργός Ανάπτυξης.

Στο «καλάθι του νοικοκυριού», επιπρόσθετα, μπαίνουν το νωπό μοσχάρι, το πλήρες γάλα υψηλής παστερίωσης και το γάλα υψηλής παστερίωσης με χαμηλά λιπαρά. Σύμφωνα με τον κ. Γεωργιάδη στο «καλάθι» μπαίνουν το λευκό τυρί και «κάτι που ζητούσαν πολλοί, και η σοκολάτα».

To «καλάθι της Σαρακοστής»

Στην ίδια συνέντευξη Τύπου, ο κ. Γεωργιάδης παρουσίασε και τα προϊόντα που θα περιλαμβάνονται στο «Καλάθι της Σαρακοστής». Ο Υπουργός γνωστοποίησε ότι στο εν λόγω καλάθι θα συμπεριλαμβάνονται χαλβάς, νηστίσιμες σαλάτες τύπου αλοιφής (όπως ταραμοσαλάτα), καταψυγμένα θαλασσινά με τουλάχιστον δύο είδη σε κάθε αλυσίδα. Τα συγκεκριμένα προϊόντα θα παραμείνουν στο «καλάθι του νοικοκυριού» για όσο διαρκέσει το εν λόγω μέτρο, δηλαδή από την ερχόμενη Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου μέχρι και το Μεγάλο Σάββατο.

Τι αλλάζει στα ταμπελάκια των σούπερ μάρκετ

O κ. Γεωργιάδης τόνισε ότι πλέον οι αλυσίδες θα πρέπει να δείχνουν με μεγάλα γράμματα στα ταμπελάκια την τιμή ανά μονάδα. Οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ θα έχουν ένα μήνα περιθώριο για να χρησιμοποιήσουν τα νέα ταμπελάκια, ενώ θα ακολουθήσουν πρόστιμα. «Ο στόχος αυτού του μέτρου είναι να μην είναι εφικτή σε καμία περίπτωση η παραπλάνηση του καταναλωτικού κοινού με βάση τις συσκευασίες. Ο κάθε καταναλωτής θα ελέγχει για κάθε προϊόν αν αυξάνεται η τιμή μονάδος. Έτσι η περιεκτικότητα στη συσκευασία καθίσταται αδιάφορο μέγεθος», τόνισε ο υπουργός.

Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις