Μητσοτάκης Τρίκαλα: Ο πρωθυπουργός επισκέφτηκε τον Αυτοκινητόδρομο Κεντρικής Ελλάδας Ε65
Σε εργοτάξιο που κατασκευάζεται το βόρειο τμήμα του Αυτοκινητόδρομου Κεντρικής Ελλάδας Ε65, το οποίο θα συνδέσει τα Τρίκαλα με τα Γρεβενά και στη συνέχεια βορειότερα με την Εγνατία Οδό, επισκέφτηκε το πρωί του Σαββάτου ο Κυριάκος Μητσοτάκης. «Χαίρομαι ιδιαίτερα που επισκέπτομαι σήμερα το ζωντανό εργοτάξιο του βόρειου τμήματος του Ε65. Ενός δρόμου κομβικής σημασίας για τη Θεσσαλία, ειδικά για τη δυτική Θεσσαλία, καθώς θα συνδέσει επιτέλους τη Θεσσαλία με την Εγνατία οδό, ενός δρόμου εξαιρετικά σημαντικού για τη Δυτική Μακεδονία, θα έλεγα για την περιφερειακή ανάπτυξη της χώρας συνολικά.
Η αλήθεια είναι ότι το έργο αυτό, όπως είπε και ο Υπουργός, ήταν ένα έργο πρακτικά ξεγραμμένο. Όταν ήρθαμε στα πράγματα είχε πολύ μεγάλες δυσκολίες, που αφορούσαν την ανάμειξη της Διεύθυνσης Ανταγωνισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης και δεν είχε και εξασφαλισμένη χρηματοδότηση. Ασχοληθήκαμε με πολύ μεγάλη επιμονή με το έργο αυτό, ξεμπλοκάραμε τις σχετικές διαδικασίες σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Επιτροπής και εξασφαλίσαμε και πλήρη χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης», τόνισε σε δήλωσή του ο Πρωθυπουργός.
«Είχα πει το 2019 ότι θα μετατρέψουμε τη χώρα σε ένα μεγάλο εργοτάξιο»
«Σχεδόν 500 εκατομμύρια θα πέσουν στο έργο αυτό το οποίο, όπως βλέπετε, υλοποιείται με γρήγορους ρυθμούς και θα παραδοθεί εντός των χρονοδιαγραμμάτων, με το πρώτο τμήμα του, το τμήμα που συνδέει τα Τρίκαλα και την Καλαμπάκα, να είναι έτοιμο πριν το τέλος του χρόνου. Και αυτό προφανώς έχει ξεχωριστή σημασία και για την περαιτέρω ανάπτυξη της περιοχής των Μετεώρων, που αποτελούν έναν από τους εμβληματικούς τουριστικούς προορισμούς της χώρας.
Είχα πει πριν από τις εκλογές του 2019 ότι θα μετατρέψουμε τη χώρα σε ένα μεγάλο εργοτάξιο, δίνοντας μεγάλη έμφαση στην περιφέρεια. Νομίζω ότι όλοι διαπιστώνουν ότι αυτό γίνεται πράξη. Μιλάμε πια με έργα χειροπιαστά, έργα τα οποία υλοποιούνται, έργα τα οποία βελτιώνουν την ποιότητα της ζωής όλων των πολιτών, έργα τα οποία σπάνε την απομόνωση της περιφέρειας, έργα τα οποία κλείνουν ουσιαστικά εκκρεμότητες οι οποίες έρχονται από το παρελθόν.
Το ελληνικό «DNA» του έργου
Ένα τέτοιο έργο είναι και το βόρειο κομμάτι του Ε65 και νομίζω ότι τα χαμόγελα όλων των πολιτών της περιοχής είναι η καλύτερη απόδειξη για το πόσο σημαντικό είναι το έργο αυτό. Θέλω, τέλος, να τονίσω ότι και το έργο αυτό κατασκευάζεται από ελληνικές εταιρείες, κατασκευάζεται από Έλληνες μηχανικούς, από Έλληνες τεχνικούς, από Έλληνες εργοδηγούς, αποδεικνύοντας για μία ακόμα μια φορά ότι οι ελληνικές κατασκευαστικές εταιρίες έχουν την εμπειρία, τη δυνατότητα να φέρουν εις πέρας δύσκολα τεχνικά έργα και να συμπρωταγωνιστήσουν και αυτές στο άλμα ανάπτυξης το οποίο δρομολογείται σήμερα στη χώρα μας.
«Έχουμε κάνει μια πολύ σοβαρή δουλειά να μαζέψουμε το σιδηροδρομικό έργο»
Τα Τρίκαλα, είναι ήδη μέσα στους 20 τουριστικούς προορισμούς της χώρας, χωρίς να έχουν ακόμα ολοκληρωθεί τα έργα αυτά. Οπότε σκεφτείτε ποια μπορεί να είναι η δυναμική συνολικά για τα Τρίκαλα, για τα Γρεβενά, στα οποία θα βρεθώ σε λίγο, για όλο τον καταπληκτικό ορεινό όγκο, ο οποίος ακόμα είναι στην μεγάλη του πλειοψηφία ανεξερεύνητος. Κλείνουμε πια τις εκκρεμότητες των οδικών έργων με τον Ε65, με το Πάτρα – Πύργος, με την παράκαμψη της Αμβρακίας και φυσικά με τον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης.
Η επόμενη δεκαετία θα είναι η δεκαετία των μεγάλων σιδηροδρομικών έργων. Εκεί η χώρα είχε μείνει πίσω. Είχαμε πάρα πολύ μεγάλες αστοχίες στον τρόπο με τον οποίον τα έργα αυτά σχεδιάστηκαν και δημοπρατήθηκαν. Έχουμε κάνει μια πολύ σοβαρή δουλειά να μαζέψουμε το σιδηροδρομικό έργο και έχεις απόλυτα δίκιο να λες ότι ο σιδηρόδρομος είναι το πιο φιλικό μέσο προς το περιβάλλον.