Εντός του Διεθνούς Αερολιμένα της Ρόδου, στον τερματικό σταθμό 1, τέθηκε ήδη σε λειτουργία γραφείο εξυπηρέτησης ξένων πολιτών (Help Desk) του υπουργείου Εξωτερικών, σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου. Το γραφείο θα διευκολύνει και θα συντονίζει, σε συνεργασία με τις οικείες Πρεσβείες, την έγκαιρη αναχώρηση αλλοδαπών επισκεπτών, οι οποίοι έχουν απωλέσει τα ταξιδιωτικά τους έγγραφα, αναφέρει το υπουργείο. To Help Desk, επικεφαλής του οποίου τέθηκε η Κατερίνα Τζίμα, Σύμβουλος Πρεσβείας, στελεχώθηκε με κλιμάκιο υπαλλήλων του Υπουργείου Εξωτερικών που μετέβησαν ήδη στη Ρόδο.
Αλλοδαποί υπήκοοι που επιθυμούν να επικοινωνήσουν με το Help Desk μπορούν να καλέσουν στα εξής τηλέφωνα: +30 6985889650 / 6983209611
📍 Διεθνής Αερολιμένας #Ρόδος – Τερματικός σταθμός 1
Σε λειτουργία το γραφείο εξυπηρέτησης ξένων πολιτών #HelpDesk @GreeceMFA
👉🏻 Θα διευκολύνει & συντονίζει, σε συνεργασία με οικείες Πρεσβείες, την έγκαιρη αναχώρηση αλλοδαπών επισκεπτών που έχουν απωλέσει ταξιδιωτικά έγγραφα… pic.twitter.com/1E0wvJVOkZ
— Civil Protection GR (@GSCP_GR) July 23, 2023
Operation of @GreeceMFA Help Desk for foreign citizens at Rhodes International Airport
Announcement ➡️ https://t.co/gMdnrB66XY https://t.co/vLWVl6C76A
— Υπουργείο Εξωτερικών (@GreeceMFA) July 23, 2023
Τα τηλέφωνα με τα οποία μπορούν να επικοινωνούν οι τουρίστες
H Μονάδα Διαχείρισης Κρίσεων του υπουργείου Εξωτερικών παραμένει από χθες, όταν και ενεργοποιήθηκε, σε λειτουργία. Οι ξένοι υπήκοοι μπορούν να επικοινωνούν στα παρακάτω τηλέφωνα: +30 210 368 1350 / +30 210 368 1259 / +30 210368 1730. Έλληνες και ξένοι πολίτες σε άμεσο κίνδυνο παρακαλούνται να επικοινωνούν απευθείας και αποκλειστικά με την Πολιτική Προστασία στο τηλέφωνο +30 2131331200