Η γραφειοκρατία στην Ελλάδα έχει βαθιές ρίζες… Ακόμα και τώρα που η ψηφιοποίηση έχει προχωρήσει πάρα πολύ, οι υπηρεσίες στην χώρα μας εξακολουθούν να λειτουργούν με τους δικούς τους ρυθμούς. Πρόσφατα κάτοικος της Πάτρας γνωστοποίησε στο Newsauto την περίπτωσή του για κλήση η οποία από τα 100 ευρώ είχε φτάσει στα 1300. Η περίπτωση αυτή τακτοποιήθηκε όμως άμεσα. Πρωταθλητής της… παράνοιας παραμένει ο νεαρός Λαρισαίος που είχε φέρει στην επιφάνεια το larissanet.gr. Στο χαρτί που υπήρχε μέσα στον φάκελο από την οικονομική υπηρεσία του Δήμου, του ζητούσαν να καταβάλει το ποσό των 59.453,38 ευρώ για μία παράβαση τροχονομικού ενδιαφέροντος που είχε κάνει τον Ιούλιο του 2020.
Μάλιστα, το επίσημο έγγραφο του Δήμου τον προειδοποιούσε ότι αν δεν καταβάλει άμεσα το ποσό, οι υπηρεσίες του θα προβούν στην λήψη αναγκαστικών μέτρων για την είσπραξή του. Ο νεαρός είχε κάνει μία παράβαση τον Ιούλιο του 2020, για την οποία είχε βεβαιωθεί πρόστιμο των 100 ευρώ, το οποίο λόγω της μη πληρωμής του είχε φθάσει στα 119,17 ευρώ με τις προσαυξήσεις.
Πώς όμως από τα 120 ευρώ φθάσαμε στα 60 χιλιάρικα και το παρολίγον… έμφραγμα του Λαρισαίου;
Η εξήγηση δόθηκε από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου, οι οποίες του είπαν ότι έχει γίνει ένα λάθος στο σύστημα και ότι δεν είναι μόνος. Μάλιστα ο Δήμος εξέδωσε και επίσημη ανακοίνωση που εξηγεί ότι λόγω τεχνικού προβλήματος υπήρξε ένα λάθος στους υπολογισμούς. Και ότι τα ειδοποιητήρια είχαν ταχυδρομηθεί στους παραλήπτες πριν το αντιληφθεί κανείς. Τώρα, το πόσο δύσκολο ήταν στον αρμόδιο υπάλληλο που έβαλε τις σφραγίδες και την υπογραφή, να ελέγξει το τι βγήκε από τον εκτυπωτή και να μην ταλαιπωρεί άδικα τους πολίτες, δεν θα απαντηθεί ποτέ.