Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης reel: Διαφήμισαν ως σήμα κατατεθέν τον «μαλ…»

ΕΛΛΑΔΑ

Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης reel: Διαφήμισαν ως σήμα κατατεθέν τον «μαλ…»

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Ευτυχία Παπούλια

Την ευθύνη ανέλαβε η αντιπεριφερειάρχης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου

13.09.2023 | 13:23

Αντιδράσεις προκάλεσε βίντεο το οποίο δημιούργησε ομάδα νέων για λογαριασμό του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης στο πλαίσιο διαφημιστικής καμπάνιας για την προβολή της πόλης (σ.σ. το βίντεο έχει «κατέβει»), και στο οποίο διαφημίζεται ως σήμα κατατεθέν για την προσέλκυση τουριστών ο φραπές και η λέξη «μαλ…”. Την ευθύνη ανέλαβε το πρωί της Τετάρτης η αντιπεριφερειάρχης της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης Βούλα Πατουλίδου.

Σύμφωνα με την ίδια δεν πρόκειται για την κεντρική διαφημιστική καμπάνια για την Θεσσαλονίκη, αλλά για ένα reel το οποίο, όπως είπε, «όπως ανέβηκε στα social media, έτσι κατέβηκε». «Μια ομάδα εννέα παιδιών ήταν να γυρίσουν κάτι που να είναι λίγο ιντριγκαδόρικο για τη Θεσσαλονίκη, γιατί πάντα τα νέα παιδιά έχουν άλλη ματιά. Πιστεύω ότι ήταν και χιουμοριστικό» είπε η κυρία Πατουλίδου στον Status 103,7 και σημείωσε πως υλοποιήθηκε σε συνεργασία με την ίδια.

Βούλα Πατουλίδου: Έχω τη ευθύνη

«Το βιντεάκι εγκρίθηκε με τις διαδικασίες που ακολουθούνται πάντα. Από εκεί και πέρα είτε γίνεται αποδεκτό, όπως γίνονται πάρα πολλά βίντεο μέχρι τώρα, προφανώς δεν είναι ακόμη καιρός, δεν έχουμε ωριμάσει, θέλουμε ναι μεν να είμαστε όντως μια πόλη όπου μπορεί, μια Ελλάδα όπου μπορεί, η λέξη αυτή κάθε δεύτερη κουβέντα να ακούγεται, αλλά όταν την διακωμωδούμε και αυτοσαρκαζόμαστε, προφανώς θέλουμε ακόμη δουλειά» συνέχισε η ίδια Βούλα Πατουλίδου.

«Εχουμε πει ότι θα κάνουμε reel, υπάρχει μια εμπιστοσύνη, κι αναλαμβάνω εγώ την ευθύνη, δεν την πετάω σε κανέναν άλλον, ότι μπορεί η πρόεδρος να εγκρίνει ή να μην εγκρίνει σε συνεργασία με αυτούς που έχουμε αναθέσει να κάνουν κάποια πράγματα, εγώ την έχω λοιπόν την ευθύνη ως Βούλα Πατουλίδου, πρόεδρος του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής. Είχα την άδεια από το Διοικητικό Συμβούλιο να ανεβάζουμε τα reel. Αρα την ευθύνη την έχω εγώ» πρόσθεσε η Βούλα Πατουλίδου.

Κατά την ίδια πρόκειται για κάτι «μικρό, αυτό που ειλικρινά σας λέω φεύγει σαν καταρράκτης, σα νερό, το “μ@λ@κ@ς”, που είναι τόσο ωραία δοσμένο, κατ’ εμέ. Για την δική μου αισθητική. Δεν είναι σποτ είναι ένα reel, ανεβαίνει, κατεβαίνει, προχωράμε, δεν είναι η κεντρική διαφημιστική καμπάνια της Θεσσαλονίκης». Ήταν «μια αστοχία για το τώρα, μπορεί μετά από δύο χρόνια να είναι το καλύτερο» κατέληξε η Βούλα Πατουλίδου.

Ετικέτες
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Ώρα για Χαλάρωση και Έμπνευση με τα Καλύτερα Καλοκαιρινά Βιβλία από το Online Βιβλιοπωλείο Πατάκη 13.09.2023 | 13:23
Γυναικεία Παπούτσια με Στυλ, Άνεση και Ποιότητα 13.09.2023 | 13:23
Σπουδές Ψυχολογίας με Προοπτική στο Dei College 13.09.2023 | 13:23
«Να καλέσουμε τον Ρότζερ Γουότερς των Pink Floyd, τον ΛΕΞ και τον Μιθριδάτη» στο φεστιβάλ της Νεολαίας, πρότεινε σύνεδρος του ΣΥΡΙΖΑ 13.09.2023 | 13:23
Μπισμπίκης: Κατεβαίνοντας σε πορείες “εξοφλώ” το γραμμάτιο της συνείδησής μου – Θα ήθελα να είμαι στην πορεία προς τη Γάζα 13.09.2023 | 13:23
Κασσελάκης για ΣΥΡΙΖΑ: “Αν γίνονταν σήμερα εκλογές, το Κίνημα Δημοκρατίας θα τον ξεπερνούσε” 13.09.2023 | 13:23
Ο Γιώργος Χρανιώτης στην αποστολή προς τη Γάζα –«Δεν μπορώ να κάτσω στα αυγά μου και να βλέπω τη γενοκτονία» 13.09.2023 | 13:23
Η περιγραφή του Νίκου Παππά στην ανθρωπιστική πορεία προς τη Γάζα: «Όταν αντισταθήκαμε, άρχισε το ξύλο – Δεν μας έφαγε τα σωθικά ο φόβος» 13.09.2023 | 13:23
Exit mobile version