Σε μια σημαντική αλλαγή προέβη το Netflix, σχετικά με την κοινοποίηση δεδομένων για τις εκπομπές και τις ταινίες της πλατφόρμας streaming. Το Netflix δημοσίευσε τα πραγματικά στατιστικά στοιχεία τηλεθέασης, απαντώντας» στις εκκλήσεις για μεγαλύτερη διαφάνεια, δημοσιεύοντας μια λεπτομερή έκθεση με τίτλο: «Τι παρακολουθήσαμε». Η εναρκτήρια έκθεση, που καλύπτει το πρώτο εξάμηνο του 2023, απαριθμεί πάνω από 18.000 τίτλους, ταξινομημένους με βάση τις συνολικές ώρες που οι χρήστες πέρασαν παρακολουθώντας τους.
Το The Night Agent καθήλωσε το κοινό του Netflix
Η πρωτοποριακή σειρά «The Night Agent», αναδείχθηκε ξεκάθαρος πρωταγωνιστής, με τον εκπληκτικό αριθμό των 812 εκατομμυρίων ωρών παρακολούθησης. Έτσι, η σειρά εκτός από την κορυφή της λίστας, αναδεικνύει την τεράστια δημοτικότητά της, σε σχέση με τις 266 εκατομμύρια ώρες προβολής της δέκατης σειράς, «FUBAR». Δεύτερη έρχεται η αμερικάνικη κωμική-δραματική σειρά Ginny & Georgia (season 2) με 665,1 εκατ. ώρες παρακολούθηση.
Στην τρίτη θέση η νοτιοκορεάτικη σειρά The Glory (season 1) με 622,8 εκατ. ώρες παρακολούθησης.
Οι 10 κορυφαίοι τίτλοι του Netflix και οι ώρες προβολής τους από Ιανουάριο έως Ιούνιο
«The Night Agent»: Season 1 (812.100.000 ώρες)
«Ginny & Georgia»: Season 2 (665.100.000 ώρες)
«The Glory»: Season 1 (622.800.000 ώρες)
«Wednesday»: Season 1 (507.700.000 ώρες)
«Queen Charlotte: A Bridgerton Story» (503.000.000 ώρες)
«You»: Season 4 (440.600.000 ώρες)
«La Reina del Sur»: Season 3 (429.600.000 ώρες)
«Outer Banks»: Season 3 (402.500.000 ώρες)
«Ginny & Georgia»: Season 1 (302.100.000 ώρες)
«FUBAR»: Season 1 (266.200.000 ώρες)
More torture is coming. Lucky you. pic.twitter.com/t11LptFk7e
— Wednesday Addams (@wednesdayaddams) January 6, 2023
Netflix: Σειρές που ξεχώρισαν
Η έκθεση αποκαλύπτει ενδιαφέρουσες πληροφορίες σχετικά με τις προτιμήσεις των θεατών, δείχνοντας μια ισχυρή διάθεση του κόσμου τόσο για τα πρωτότυπα προγράμματα του Netflix όσο και για τις παραχωρημένες με άδεια ταινίες ή σειρές. Το «The Night Agent», με την πρωτοφανή τηλεθέαση, είναι ένα εξαιρετικό παράδειγμα της απήχησης του πρωτότυπου περιεχομένου του Netflix. Ωστόσο, η διαρκής δημοτικότητα των αδειοδοτημένων εκπομπών όπως τα «Gilmore Girls», «Seinfield», «Friends» και «The Office» είναι επίσης εμφανής. Αυτές οι σειρές, παρά το γεγονός ότι δεν είναι πρωτότυπες, έχουν συγκεντρώσει εντυπωσιακούς αριθμούς, με την πρώτη σεζόν μόνο του «Gilmore Girls» να συγκεντρώνει 82 εκατομμύρια ώρες. Το Netflix δεσμεύεται να δημοσιεύει αυτές τις εκθέσεις ανά διετία.