Ο Μιχάλης Λεβεντογιάννης ξέσπασε δημόσια στο Instagram, μετά από την κίνηση ενός θεατή στην παράσταση που πρωταγωνιστεί, «Closer», να τραβήξει βίντεο με το κινητό του μια σκηνή. Ο ηθοποιός κατήγγειλε ότι κάποιος μέσα από το θέατρο, παρά την απαγόρευση βιντεοσκόπησης και η φωτογράφισης του έργου, τράβηξε βίντεο την ώρα μιας σκηνής που περιλαμβάνει στριπτίζ. Το αποτέλεσμα ήταν, όπως έγραψε «σ’ ένα στιγμιότυπο να φαίνεται ένα μικρό μέρος από τα γεννητικά όργανα της συναδέλφου μου».
Πιο αναλυτικά, ο Μιχάλης Λεβεντογιάννης, έγραψε,
«Όταν ακούγεται από το μικρόφωνο ενός θεάτρου πριν ξεκινήσει μία παράσταση ότι απαγορεύεται αυστηρά η βιντεοσκόπηση και η φωτογράφιση, προφανώς η ανακοίνωση αυτή βγαίνει για κάποιο λόγο. Σήμερα, καθώς και σχεδόν σε κάθε παράσταση υπάρχουν κάποιοι που δεν σέβονται αυτή την ανακοίνωση και παρόλα αυτά συνεχίζουν και τραβάνε φωτογραφίες και βίντεο. Σήμερα σε μία από τις σκηνές του έργου (στη σκηνή του striptease) κάποιος ή κάποια τράβηξε βίντεο την μισή σκηνή καθώς και φωτογραφίες με αποτέλεσμα σ’ ένα στιγμιότυπο να φαίνεται ένα μικρό μέρος από τα γεννητικά όργανα της συναδέλφου μου. Εκτός του ότι είναι μηνύσιμο, είναι τουλάχιστον αγενές. Δυστυχώς από εδώ και στο εξής οι ταξιθέτες στο θέατρο θα γίνουνε πολύ πιο αυστηροί για να αποφευχθεί παρόμοιο συμβάν στο μέλλον. Καλό βράδυ».
Η παράσταση «Closer»
Το πολυβραβευμένο έργο του Πάτρικ Μάρμπερ, «Closer», που μεταφέρθηκε και στον κινηματογράφο από τον Μάικ Νίκολς, το 1994, γνωρίζοντας παγκόσμια επιτυχία, ανέβηκε και στο θέατρο «Χώρα», σε σκηνοθεσία Δημήτρη Αγιοπετρίτη – Μπογδάνο, με τους Μιχάλη Λεβεντογιάννη, Βίκυ Παπαδοπούλου, Ναταλία Σουίφτ και Σπύρο Σταμούλη.
Η πλοκή ακολουθεί την Άννα, τον Λάρι, τον Νταν και την Άλις, τέσσερις ανθρώπους που δείχνουν ανοιχτοί να έρθουν κοντά, πλησιάζοντας ο ένας τον άλλον ασφυκτικά, χωρίς καμία αναστολή. Μοιραία, μέσω του πλησιάσματος της σάρκας, θα εκφραστεί και το αιώνιο παράδοξο του έρωτα: όσο πιο κοντά θα πλησιάζουν ο ένας τον άλλον, τόσο πιο έντονα θα βιώνουν τις παγίδες, τα ρίσκα, τα συναισθηματικά κενά, τα αδιέξοδα, τις ματαιώσεις και το βαθύ ανικανοποίητο του μαζί. Ο πόθος, η έλξη, η σεξουαλική ορμή, ο εθισμός, τα σκοτεινά πάθη, οι ανασφάλειες, η περηφάνια, η ζήλια, η απόγνωση, η προδοσία, η προσποίηση, η εκδίκηση, είναι βασικά γνωρίσματα του έργου.