Οι ασφαλισμένοι θα εξυπηρετούνται από όλες τις Τοπικές Διευθύνσεις του ΕΦΚΑ - ανεξάρτητα από το πού ανήκουν - για την ενημέρωση των στοιχείων τους στο Μητρώο.
Στο πλαίσιο της διευκόλυνσης των ασφαλισμένων που πρέπει να επισκεφθούν διά ζώσης την Τοπική Διεύθυνση του e-ΕΦΚΑ, για να ρυθμίσουν το ζήτημα της ασφαλιστικής τους ικανότητας, ο φορέας επισημαίνει ότι η εξυπηρέτηση των πολιτών στην περίπτωση αυτή γίνεται χωρίς ραντεβού. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, οι πολίτες θα εξυπηρετούνται από όλες τις Τοπικές Διευθύνσεις – ανεξάρτητα από το πού ανήκουν – για την ενημέρωση των στοιχείων τους στο Μητρώο.
Η ανάρτηση Προβόπουλου για την ταλαιπωρία του στον ΕΦΚΑ
Στο μεταξύ, την “τραυματική” εμπειρία του με τον ΕΦΚΑ, περιέγραψε ο Γιώργος Προβόπουλος, ο οποίος χαρακτήρισε το επίπεδο δημόσιας διοίκησης “χρονίως πολύ χαμηλό”. Παράλληλα όπως διαπίστωσε ο ίδιος, “τα τελευταία χρόνια μια συνεχή υποχώρηση, αφού ελάχιστα έχουν γίνει για να αντιστραφεί η τραγική κατάσταση”. Με δυο λόγια ο κ. Προβόπουλος είχε κλείσει ραντεβού με τον οργανισμο μέσω του 1555, αλλά όπως έμαθε μετά, η υπηρεσία αυτή μάλλον δεν λειτουργεί, ή καλύτερα λειτουργεί κάποιες ώρες…και χρειάστηκε να ξανακλείσει το ραντεβού του. Αυτη η δυσάρεστη εμπειρία του έδωσε την αφορμή να γράψει αυτά που πιστεύει για το επίπεδο της δημόσιας διοίκησης και την πρόοδο που έχει κάνει ή καλύτερα που δεν έχει κάνει η Ελλάδα τα τελευταία χρόνια.