Μείωση τιμών σούπερ μάρκετ: Οι δηλώσεις του Κώστα Σκρέκα

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μείωση τιμών σούπερ μάρκετ: Οι δηλώσεις του Κώστα Σκρέκα

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: AlphaFreePress

Μείωση τιμών σούπερ μάρκετ: Όλες οι επερχόμενες αλλαγές στα προϊόντα από τον Μάρτιο - Οι δηλώσεις του υπουργού Ανάπτυξης Κώστα Σκρέκα

06.03.2024 | 10:12

Συνεχίζεται η υποχώρηση των τιμών στα σούπερ μάρκετ σύμφωνα με τις σημερινές δηλώσεις στο ΣΚΑΙ (06/03) από τον υπουργό Ανάπτυξης, Κώστα Σκρέκα. Ο ίδιος υπογράμμισε ότι από 20 Μαρτίου θα υπάρξει μείωση τιμών σε προϊόντα εμμήνου ρύσης. «Είχαμε αποκλιμάκωση σε καθαριστικά σπιτιού, απορρυπαντικά, προϊόντα προσωπικής υγιεινής, βρεφικές πάνες, βρεφικό γάλα (…) 3.912 κωδικούς. Βεβαίως έχουμε προϊόντα στα οποία οι τιμές έχουν μειωθεί περισσότερο, και προϊόντα στα οποία οι τιμές έχουν μειωθεί λιγότερο», δήλωσε χαρακτηριστικά ο υπουργός.

Σχετικά με βρεφικό γάλα ο κ. Κώστας Σκρέκας ανέφερε στο ΣΚΑΙ ότι «έχουμε θέσει πλαφόν κέρδους στις εταιρείες που πωλούν το βρεφικό γάλα, και εκεί είδαμε τις τιμές να μειώνονται κατά 15%» και συμπλήρωσε ότι: «Μια εταιρεία που πωλεί βρεφικό γάλα μόνο στα φαρμακεία έχει μειώσει την τιμή κατά 30%».

Όλη η δήλωση του υπουργού

Συνεχίζοντας τη δήλωσή του ο κ. Σκρέκας αποφάνθηκε ότι: «Η τρίμηνη απαγόρευση σε προωθητικές ενέργειες, σε προσφορές προϊόντων τα οποία πριν έχουν ανατιμηθεί, είναι ένα άλλο σημαντικό μέτρο που έχει αποτρέψει χιλιάδες αδικαιολόγητες ανατιμήσεις. Αυτό το μέτρο για το μήνα Φεβρουάριο έχει μειώσει τα προϊόντα τα οποία ανατιμήθηκαν κατά 80%». Για τα νωπά προϊόντα ο υπουργός Ανάπτυξης παρέθεσε ότι ισχύει το μέτρο «καθαρές τιμές από το χωράφι στο ράφι» που, επίσης, εφαρμόζεται από 1ης Μαρτίου.

«Υποχρεώσαμε όλους τους μεσάζοντες που αγοράζουν τα προϊόντα από τον παραγωγό μέχρι το σούπερ μάρκετ να πουλάνε στα τιμολόγια σε καθαρές τιμές χωρίς εκπτώσεις ή τιμολόγια παροχής υπηρεσιών που θολώνουν τελικά την εικόνα για να έχουμε διαφάνεια στις τιμές της εφοδιαστικής αλυσίδας και να τους ελέγχουμε πολύ πιο εύκολα για αισχροκέρδεια. Δεν εφησυχάζουμε, ούτε λέμε ότι λύσαμε το πρόβλημα της ακρίβειας, είναι διαρκής η μάχη κατά της ακρίβειας, αλλά η Ελλάδα έχει πάρει τα πιο πολλά, τα πιο δραστικά μέτρα για να αντιμετωπίσει το πρόβλημα» είπε ο υπουργός.

Όλες οι αλλαγές στη μείωση των τιμών θα πραγματοποιηθούν σε δύο στάδια. Το πρώτο στάδιο αναμένεται να εφαρμοστεί μέχρι το τέλος αυτής της εβδομάδας για τις μικρές επιχειρήσεις αλυσίδων πώλησης. Το δεύτερο στάδιο είναι αυτό που στοχεύει στις μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ και δρομολογείται κατά το μήνα του Μαρτίου.

Exit mobile version