Μία νέα περίπτωση «θρίλερ» με τον Προαστιακό έφερε στο φως της δημοσιότητας η εφημερίδα «ΤΑ ΝΕΑ», τα οποία σε δημοσίευμά τους κάνουν λόγο πως μηχανοδηγός φέρεται να παραβίασε τον ερυθρό σηματοδότη στο ύψος των Αγίων Αναργύρων. Ειδικότερα, αποκαλύφθηκε πως συρμός που είχε κατεύθυνση το Μενίδι από το Αεροδρόμιο και ήταν γεμάτο επιβάτες, έφτασε στον σταθμό των Αγίων Αναργυρων και παραβίασε τον ερυθρό σηματοδότη. Για το περιστατικό στον Προαστιακό, ο μηχανοδηγός φέρεται να αγνόησε τον σηματοδότη, φέρεται να πέρασε κανονικά, και αμέσως εστάλη μήνυμα στο κέντρο ελέγχου κυκλοφορίας του «ΣΚΑ», το οποίο ενημερώθηκε για την αντικανονική συμπεριφορά του.
Προαστιακός: Ενημέρωσε και ο ίδιος ο μηχανοδηγός
Ο μηχανοδηγός, όπως έγινε γνωστό, ενημέρωσε κι ο ίδιος τηλεφωνικά τους ανωτέρους του και όταν έφτασε στον τελικό του προορισμό, έγινε διερεύνηση του σοβαρού περιστατικού. Μόλις διαπιστώθηκε τι ακριβώς είχε γίνει, σήμανε συναγερμός στο «ΣΚΑ», όπου λειτουργεί κανονικά η τηλεδιοίκηση, έσπευσαν να το διορθώσουν, ωστόσο όπως αναφέρουν άνθρωποι που γνωρίζουν τον σιδηρόδρομο, εάν υπήρχε τρένο σε αντίθετη κατεύθυνση θα μπορούσε να υπάρξει κάποια σύγκρουση. Αυτό που αξίζει να επισημανθεί, είναι ότι δεν υπήρξε καμία πειθαρχική επίπτωση για τον μηχανοδηγό μετά το λάθος του.
Προαστιακός: Δεύτερο περιστατικό μετά τις Αχαρνές
Το νέο περιστατικό στον Προαστιακό, ακολουθεί τα όσα είχαν κάνει γνωστά την προηγούμενη εβδομάδα τα «ΝΕΑ», τα οποία σε δημοσίευμά τους ανέφεραν ότι παραμονές Χριστουγέννων αποφεύχθηκε νέα σιδηροδρομική τραγωδία με σύγκρουση τρένων, την τελευταία στιγμή. Σύμφωνα με το δημοσίευμα, το περιστατικό συνέβη στις 23 Δεκεμβρίου του 2023 και συγκεκριμένα στις 12:19, στον σταθμό του Σιδηροδρομικού Κέντρου Αχαρνών. Όπως αποδεικνύεται από όσα έχουν καταγραφεί, λίγο έλειψε να έχουμε «νέα Τέμπη», γεγονός που δείχνει ότι η ασφαλής λειτουργία των σιδηροδρομικών μετακινήσεων, παραμένει αμφίβολη.
Όπως αναφέρει το δημοσίευμα της εφημερίδας, το περιστατικό αφορά στην παραβίαση κόκκινου σηματοδότη, που λίγο έλειψε να οδηγήσει σε σύγκρουση δύο επιβατικές αμαξοστοιχίες της Hellenic Train. Συγκεκριμένα επρόκειτο για τις αμαξοστοιχίες 1313, που εκτελούσε το δρομολόγιο Κιάτο-Πειραιάς και 51 («Ασημένιο Βέλος»), η οποία εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Αθήνα.