Αναβάθμιση ΗΔΙΚΑ: Εκτός λειτουργίας την Κυριακή οι υπηρεσίες της

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αναβάθμιση ΗΔΙΚΑ: Εκτός λειτουργίας την Κυριακή οι υπηρεσίες της

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: AlphaFreePress

Αναβάθμιση ΗΔΙΚΑ: Οι τεχνικές εργασίες θα πραγματοποιηθούν από τις 8 το πρωί έως τις 8 το βράδυ - Θα γίνει αναβάθμιση του ΑΜΚΑ

29.03.2024 | 12:05

Εκτός λειτουργίας την θα είναι την Κυριακή 31 Μαρτίου 2024, όλες οι υπηρεσίες της ΗΔΙΚΑ ΑΕ από τις 8:00 π.μ. έως τις 20:00 μ.μ., λόγω προγραμματισμένης αναβάθμισης του Πληροφοριακού Συστήματος ΑΜΚΑ. Η ΗΔΙΚΑ ΑΕ είναι Οργανισμός υπό την εποπτεία του υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, με αντικείμενο την ανάπτυξη λογισμικού στις περιοχές της Υγείας, της Κοινωνικής Ασφάλισης και της Πρόνοιας. Μεταξύ άλλων, έχει την ευθύνη για τις εφαρμογές της άυλης συνταγογράφησης, του myHealth-app, του συστήματος διαχείρισης και διανομής των δωρεάν self-test. Οποιαδήποτε ανάπτυξη ψηφιακής λύσης σε αυτούς του τομείς σχεδιάζεται, υλοποιείται και συντηρείται από τα στελέχη της ΗΔΙΚΑ ΑΕ.

Ο Φαρμακευτικός Σύλλογος Αττικής διερωτάται, για το πώς τα φαρμακεία θα εκτελέσουν την Κυριακή (31/3) τις συνταγές των ασθενών, ώστε να προμηθευτούν οι πολίτες τα φάρμακά τους. «Θεωρούμε αυτονόητο, ότι θα έπρεπε να έχει προβλεφθεί για το πώς θα πραγματοποιούνται οι αναβαθμίσεις του συστήματος, χωρίς να ταλαιπωρούνται τα φαρμακεία και να κινδυνεύουν οι ασθενείς. Αναμένουμε από τους αρμόδιους να αναλάβουν τις ευθύνες τους και να διευθετήσουν το θέμα πριν δημιουργηθεί πρόβλημα», καταλήγει.

Η ΗΔΙΚΑ ΑΕ

Όσο για την ΗΔΙΚΑ, είναι οργανισμός υπό την εποπτεία του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, με αντικείμενο την ανάπτυξη λογισμικού στις περιοχές της Υγείας, της Κοινωνικής Ασφάλισης και της Πρόνοιας. Μεταξύ άλλων, έχει την ευθύνη για τις εφαρμογές της άυλης συνταγογράφησης, του myHealth-app, του συστήματος διαχείρισης και διανομής των δωρεάν self-test. Οποιαδήποτε ανάπτυξη ψηφιακής λύσης σε αυτούς του τομείς σχεδιάζεται, υλοποιείται και συντηρείται από τα στελέχη της ΗΔΙΚΑ Α.Ε.

Το πλαίσιο δραστηριοποίησης της Η.ΔΙ.Κ.Α Α.Ε. περιλαμβάνει τους ακόλουθους βασικούς τομείς:

  • Μελέτη, ανάπτυξη, λειτουργία, εκμετάλλευση, διαχείριση και συντήρηση Συστημάτων Πληροφορικής & Επικοινωνιών – εξοπλισμού, λογισμικού και υπηρεσιών – για την εξυπηρέτηση όλων των Φορέων Κοινωνικής Ασφάλισης και Υγείας καθώς και του δημόσιου ή ευρύτερου δημόσιου φορέα.
  • Εκτέλεση και διαχείριση έργων στον τομέα της πληροφορικής, των επικοινωνιών και των νέων τεχνολογιών και της διοικητικής μεταρρύθμισης για τη βελτίωση της κοινωνικής ασφάλισης και των υπηρεσιών υγείας στο πλαίσιο του Ε.Σ.Π.Α.
  • Διενέργεια διαγωνισμών για έργα που αφορούν στη βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών των φορέων κοινωνικής ασφάλισης και υγείας καθώς και στη βελτίωση δομών της διοικητικής και οικονομικής τους διαχείρισης.
  • Ηλεκτρονική εξυπηρέτηση των πολιτών στις συναλλαγές τους με τους Φορείς Κοινωνικής Ασφάλισης (E-government).
  • Διασφάλιση και υποστήριξη της διαλειτουργικότητας των Συστημάτων Πληροφορικής & Επικοινωνιών των Φορέων Κοινωνικής Ασφάλισης οι οποίοι τελούν υπό την εποπτεία του Υπουργείου Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης καθώς και φορέων που δραστηριοποιούνται σε θέματα υγείας, πρόνοιας και κοινωνικής πολιτικής.
  • Ενοποίηση πληροφορίας στο χώρο της Κοινωνικής Ασφάλισης και της Υγείας στην Ελλάδα.
  • Παροχή συμβουλών προς τους Φορείς Κοινωνικής  Ασφάλισης.
  • Συνεργασία-διασύνδεση με αντίστοιχους φορείς της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
  • Παροχή πληροφοριών στατιστικών ή άλλου τύπου και αξιολογήσεων για την Κοινωνική Ασφάλιση στην Ελλάδα.
Ετικέτες
Exit mobile version