Η καμπάνια «Αγκαλιά Γεμάτη Ελλάδα» συνεχίζεται δυναμικά τους επόμενους μήνες με τη διοργάνωση νέων press trips όπου θα συμμετέχουν Έλληνες και ξένοι δημοσιογράφοι και δημιουργοί περιεχομένου
Δύο ξεχωριστά press trips, ένα για Δανούς τουριστικούς πράκτορες και ένα για Γάλλους δημοσιογράφους, διοργάνωσε η εταιρεία επικοινωνίας Choose, για λογαριασμό της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης (ΠΑΜΘ), επιτυγχάνοντας κατά πολύ τον στόχο για προβολή της πλούσιας ιστορίας, του φυσικού κάλλους και της αυθεντικής φιλοξενίας της περιοχής. Στο πλαίσιο της καμπάνιας «Αγκαλιά Γεμάτη Ελλάδα», η ΠΑΜΘ φιλοξένησε Δανούς επαγγελματίες τουρισμού, οι οποίοι, από τις 23 έως τις 29 Μαΐου, συμμετείχαν σε ένα συναρπαστικό ταξίδι γνωριμίας της περιοχής. Πρώτος σταθμός ήταν η Αλεξανδρούπολη, όπου οι δημοσιογράφοι απόλαυσαν ένα γευστικό δείπνο καλωσορίσματος σε δημοφιλές υψηλής γαστρονομίας εστιατόριο της πόλης.
Την επόμενη μέρα, σειρά είχε μια αξέχαστη βόλτα με καραβάκι στο Δέλτα του Έβρου, όπου οι επισκέπτες εντυπωσιάστηκαν από την άγρια ομορφιά και τη μοναδική βιοποικιλότητα. Στη συνέχεια, έβαλαν πλώρη για το μαγευτικό νησί της Σαμοθράκης, όπου περιηγήθηκαν στο γραφικό χωριό Χώρα, δείπνησαν σε παραδοσιακή ταβέρνα, ενώ την επομένη γοητεύτηκαν από το Ιερό των Μεγάλων Θεών και τις πανέμορφες φυσικές πισίνες Βάθρες.
Η εξερεύνηση συνεχίστηκε με πεζοπορία στο δάσος της Δαδιάς, επίσκεψη στην ιστορική πόλη και τα μουσεία μεταξιού του Σουφλίου και δείπνο σε γνωστό εστιατόριο της Αλεξανδρούπολης. Οι Δανοί δημοσιογράφοι ταξίδεψαν, την επόμενη ημέρα, στην Κομοτηνή, όπου περιηγήθηκαν στην κοσμοπολίτικη πόλη, επισκέφθηκαν το Γενί Τζαμί και το πλωτό μοναστήρι του Αγίου Νικολάου στο Πόρτο Λάγος.
Συνεχίζοντας προς τα δυτικά, έφτασαν στην Ξάνθη, όπου περιηγήθηκαν στην πανέμορφη παλιά πόλη και εντυπωσιάστηκαν από την πανοραμική θέα από το Παρατηρητήριο του Νέστου. Το δείπνο σε μοντέρνο μεζεδοπωλείο στην Καβάλα ολοκλήρωσε την αξέχαστη εμπειρία τους στην περιοχή. Την 5η μέρα, οι δημοσιογράφοι επισκέφθηκαν τη Δράμα, περιηγήθηκαν στο πάρκο της Αγίας Βαρβάρας και γευμάτισαν σε οινοποιείο της περιοχής, συνδυάζοντας κρασί και φαγητό. Στη συνέχεια, επισκέφθηκαν τον αρχαιολογικό χώρο Φιλίππων, Μνημείο Παγκόσμιας Πολιτιστικής Κληρονομιάς της UNESCO, και το βαπτιστήριο Λυδίας.
Η τελευταία μέρα του ταξιδιού ήταν αφιερωμένη στο νησί της Θάσου, όπου οι δημοσιογράφοι επισκέφθηκαν το μοναστήρι του Αρχαγγέλου, με την εκπληκτική θέα και την πανέμορφη φυσική πισίνα «Γκιόλα».
Με τεράστια επιτυχία ολοκληρώθηκε και το δεύτερο press trip στην ΠΑΜΘ, με τη συμμετοχή Γάλλων δημοσιογράφων, οι οποίοι μαγεύτηκαν από την πλούσια κληρονομιά, τον πολιτισμό και την αυθεντική φιλοξενία της περιοχής μέσα από τη γνωριμία τους με την ιστορία, την τοπική κουζίνα, τα έθιμα και τις παραδόσεις της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.
Αξιοσημείωτοι σταθμοί του ταξιδιού ήταν η επίσκεψη στα Στενά Νέστου, η βαρκάδα στο Δέλτα του Έβρου, αλλά και η πεζοπορία στο Όρος Σάος στη Σαμοθράκη.
Η καμπάνια «Αγκαλιά Γεμάτη Ελλάδα» συνεχίζεται δυναμικά τους επόμενους μήνες με τη διοργάνωση νέων press trips όπου θα συμμετέχουν Έλληνες και ξένοι δημοσιογράφοι και δημιουργοί περιεχομένου, με στόχο να εξερευνήσουν από κοντά την ομορφιά και τα κρυμμένα διαμάντια της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.