Με έγγραφο (ΑΠ 14322 / 22-07-2024) του νέου αναπληρωτή Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης Αττικής ανακαλούνται όλες οι αποφάσεις κατανομής τμημάτων λόγω φοίτησης μαθητών-τριών με διαγνωσμένες αναπηρίες ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και ειδικές μαθησιακές δυσκολίες για το έτος 2024/25 για όλες τις Διευθύνσεις ΠΕ Αττικής. Η απόφαση αυτή πλήττει τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών, υποβαθμίζει τις συνθήκες μάθησης για όλους τους μαθητές-τριες και κυρίως στερεί από τους μαθητές-τριες με αναπηρίες ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, την ισότιμη ένταξη και την κοινωνικοποίηση στο σχολικό περιβάλλον και την απρόσκοπτη πρόσβαση τους στη γνώση.
Διαλύεται ο προγραμματισμός των σχολείων που ήδη είχαν λάβει υπόψη τους τις αποφάσεις που ανακαλούνται, ενώ συνεπάγεται και μετακινήσεις εκπαιδευτικών που πιθανόν θα κριθούν υπεράριθμοι και θα αναγκαστούν να αλλάξουν σχολείο. Συγκεκριμένα στις διευθύνσεις ΠΕ Πειραιά ανακαλούνται όλες οι μέχρι πρότινος εγκεκριμένες αποφάσεις κατάτμησης που αφορούν σε τμήματα Α’ τάξης ακόμα και με 29 μαθητές είτε άλλων τάξεων με 25 μαθητές.
Συνολικά η απόφαση αφορά την αναστολή 29 τμημάτων σε 25 Δημοτικά Σχολεία και 2 νηπιαγωγεία – Στο Κερατσίνι αφορά το 15ο Δημοτικό Σχολείο, το 23ο Δημοτικό Σχολείο (τμήματα Α τάξης) το 9ο Δημοτικό Σχολείο το 10ο Δημοτικό Σχολείο (τμήματα Ε’ τάξης ) και το 9ο Δημοτικό Σχολείο (τμήμα ΣΤ’ τάξης). Αυτή η εξέλιξη είναι απαράδεκτη, μας βρίσκει κάθετα αντίθετους, καθώς καθιερώνονται πολυπληθή τμήματα με πληθώρα γνωματεύσεων παράλληλης στήριξης και παρακολούθηση σε τμήματα ένταξης. Καταπατάται κάθε δικαίωμα των μαθητών να πηγαίνουν στο σχολείο της γειτονιάς και προσθέτει επιπλέον δυσκολίες στους ίδιους και στις οικογένειές τους για την μετακίνησή τους.
Λέμε λοιπόν:
- Όχι στις συγχωνεύσεις των τμημάτων
- Να πάρει πίσω ο αναπληρωτής Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Αττικής την απόφασή του
- Καλούμε όλους τους συλλόγους Αττικής σε συντονισμένη δράση
- Δεν θα επιτρέψουμε την ισοπέδωση των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών
- Καλούμε τη ΔΟΕ να κινητοποιηθεί άμεσα ώστε να μην περάσει η μεθόδευση του ΥΠΑΙΘΑ.