Ανανάς Ισπανία: Ψάχνοντας ταίρι.. στους διαδρόμους

PLUS

Ανανάς Ισπανία: Ψάχνοντας ταίρι.. στους διαδρόμους

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Ευτυχία Παπούλια

Στην Ισπανία οι singles αναζητούν ταίρι στα σούπερ μάρκετ, με έναν ανανά - Τείνει να γίνει δυσεύρετος

06.09.2024 | 12:08

Στην Ισπανία, οι dating εφαρμογές είναι πασέ και ξεπερασμένες, αν κρίνουμε από το γεγονός πως ανακαλύψαν έναν νέο τρόπο για να φλερτάρουν και να γνωρίσουν ένα νέο ταίρι. Αναφερόμαστε, φυσικά, στη viral μέθοδο του TikTok, που προφανώς έχει οδηγήσει σε διάφορα προβλήματα. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Η εν λόγω τάση είναι εμπνευσμένη από το 2017, όταν μία γυναίκα είχε δηλώσει στο ισπανικό ριάλιτι «First Dates», πως αναζητούσε τον έρωτα στο σούπερ μάρκετ Mercadona, μεταξύ 7 και 8 το απόγευμα. Προφανώς, αυτό βρήκε πρόσφορο έδαφος πλέον, μέσω του TikTok, απλά με μία παραλλαγή.

Οι ελεύθεροι ενδιαφερόμενοι, δηλαδή, θα πρέπει να έχουν έναν ανανά στο καρότσι τους. Το «κρυφό μήνυμα» είναι πως όποιος έχει στο καρότσι του ανάποδα έναν ανανά και κάτσει στον διάδρομο με τα κρασιά, στο Mercadona, μεταξύ 7-8 το απόγευμα, τότε αυτό σημαίνει πως είναι ανοιχτός για γνωριμία. Πιο πριν ή πιο μετά, μάλλον δεν πιάνει το ίδιο. Αφού έχει βρει το πρόσωπο που θέλει να γνωρίσει, τότε για να δείξει το ενδιαφέρον του, πρέπει απλά να του χτυπήσει το καρότσι, σαν να του κάνει match στο Tinder ένα πράγμα. Το νέο αυτό trend έχει την ονομασία «truco del Mercadona», δηλαδή κόλπο Mercadona, και έχει πάρει τέτοια έκταση που ήδη τα προβλήματα έχουν ξεκίνησει. Το πρώτο και πιο σημαντικό, είναι πως ο ανανάς τείνει να γίνει δυσεύρετος. Από την άλλη, μία μερίδα εφήβων, που κατά πλειοψηφία έχουν κατακλύσει το TikTok, διακωμωδούν την όλη κατάσταση, σπρώχνοντας καρότσια το βράδυ, χωρίς να αγοράζουν κάτι.

Έχει επιτυχία το νέο trend στο Tiktok με τον ανανά;

Άσχετα με την πληθώρα των βίντεο που έχουν γεμίσει το κοινωνικό δίκτυο, δεν έχει γίνει σαφές κατά πόσο τελικά το κόλπο με τον ανανά έχει βοηθήσει. Η Vivy Lin, η ηθοποιός και κωμικός που πιστώθηκε τη νέα τάση, δήλωσε αστειευόμενη πως δεν είχε και πολλή τύχη όταν το προσπάθησε. Με τη σειρά τους πάντως, τα καταστήματα Mercadona δεν έχουν προχωρήσει σε κάποια ενέργεια, προκειμένου να περιορίσουν το dating με τον ανανά, όπως αποκάλυψε υπάλληλος. Και μάλλον δεν πρόκειται να το κάνει, μιας και το viral trend τους φέρνει ακόμα περισσότερο κόσμο. Ακόμα κι αν δεν θέλει κάποιος να πάρει έναν ανανά και να φλερτάρει, σίγουρα κοιτάει δεξιά και αριστερά αυτούς που το κάνουν.

Exit mobile version