Την τελευταία στιγμή αποφεύχθηκε σύγκρουση μεταξύ δύο αμαξοστοιχιών του Προαστιακού σήμερα το πρωί, κοντά στους Αγίους Αναργύρους, όταν από λάθος εντολή του ρυθμιστή κίνησης του Σιδηροδρομικού Κέντρου Αχαρνών βρέθηκαν στην ίδια γραμμή, κινούμενα όμως στην αντίθετη κατεύθυνση. Η σύγκρουση αποφεύχθηκε καθώς η λανθασμένη εντολή έγινε αντιληπτή από τους μηχανοδηγούς, με τον ένα μάλιστα, να ακινητοποιεί τον συρμό που οδηγούσε. Ο σταθμάρχης τέθηκε ήδη σε αργία και διεγάγεται έρευνα για τις ακριβείς συνθήκες του περιστατικού. Ο ρυθμιστής της κίνησης του Σιδηροδρομικού Κέντρου Αχαρνών επέτρεψε σε δύο συρμούς να κινηθούν σε αντίθετες κατευθύνσεις με ταχύτητα 60 χλμ./ώρα, και παρ’ ολίγον σε μονή γραμμή, δηλαδή σε πορεία σύγκρουσης. Ενώ ο πρώτος συρμός, με αριθμό 1210, είχε λάβει άδεια και σήμα από τη σταθμάρχη της Αθήνας για να κατευθυνθεί προς τους Αγίους Αναργύρους, ο μηχανοδηγός παρατήρησε από τις συνομιλίες ότι ο δεύτερος συρμός, με αριθμό 1307, που ερχόταν από το Κιάτο προς την Αθήνα, έλαβε επίσης εντολή να ξεκινήσει εκείνη τη στιγμή.
Τρόμος για παρέα κοριτσιών στον σταθμό ΗΣΑΠ – 31χρονος έβγαλε πριόνι και τις απείλησε
Ταυτόχρονα σχεδόν ο μηχανοδηγός της αμαξοστοιχίας 1307 αντελήφθη την κατάσταση και ακινητοποίησε τον συρμό, αμέσως, μόλις είχε εξέλθει του ΣΣ Αγίων Αναργύρων και σε απόσταση 500μ. προτού εισέλθει στην μονή γραμμή. Το συμβάν σημειώθηκε στις 09:13 και αποδίδεται σε λάθος του ρυθμιστή κίνησης του ΟΣΕ στο ΣΚΑ, ο οποίος θεώρησε ότι η μία αμαξοστοιχία του Προαστιακού, η 1210, που ερχόταν από Αθήνα προς Αεροδρόμιο είχε ήδη περάσει από το τμήμα της μονής γραμμής και έδωσε εντολή στην άλλη, την 1307 που ερχόταν από Κιάτο, να «περάσει ελεύθερα».
Κατόπιν ενημέρωσης της διοίκησης του ΟΣΕ για το περιστατικό έγιναν οι ακόλουθες ενέργειες, σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΟΣΕ
* Δόθηκε εντολή διενέργειας πορίσματος για την εξακρίβωση των συνθηκών που έγινε το περιστατικό.
* Τέθηκε σε αργία και παραπέμφθηκε στο Πειθαρχικό ο σταθμάρχης του ΣΚΑ που έδωσε την εντολή αναχώρησης του 1307.
* Συγκεντρώθηκε το υλικό των ηχητικών καταγραφών GSM-R και VHF.
* Ενημερώθηκε η ΡΑΣ και ο ΕΟΔΑΣΑΑΜ για το περιστατικό.
Όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο ΟΣΕ: «Τονίζεται για άλλη μια φορά ότι, η πιστή τήρηση των διατάξεων του Γενικού Κανονισμού Κυκλοφορίας από όλους τους εμπλεκόμενους στην κυκλοφορία των τρένων, ο οποίος περιλαμβάνει πολλαπλές δικλείδες ασφαλείας, αποτελεί τον καθοριστικό παράγοντα της ομαλής διεξαγωγής της σιδηροδρομικής κυκλοφορίας. Η Διοίκηση του ΟΣΕ έχει αναλάβει πρωτοβουλίες για την περαιτέρω ενίσχυση της εκπαίδευσης του προσωπικού, ώστε να αποτρέπονται μεμονωμένα λάθη. Στόχος παραμένει η συνεχής βελτίωση των υπηρεσιών, με απόλυτη προτεραιότητα την ασφάλεια και την εμπιστοσύνη των επιβατών».