Η υπουργός Τουρισμού, Όλγα Κεφαλογιάννη, προχώρησε σε δήλωση στην οποία μιλάει για κρίση στον γάμο της με τον Μίνωα Μάτσα. Όπως λέει η ίδια, βιώνει δύσκολες στιγμές και στην παρούσα φάση, κύριο μέλημά της είναι τα παιδιά της.
Αναλυτικά η δήλωση της Όλγας Κεφαλογιάννη:
«Στην πολιτική μου διαδρομή υπήρξα πάντα ειλικρινής και δεν κρύφτηκα ποτέ, ακόμη και για θέματα που δεν αφορούν αμιγώς την πολιτική αλλά άπτονται της προσωπικής ή της οικογενειακής μου ζωής. Τις τελευταίες ημέρες αντιμετωπίζω κρίση στον γάμο μου.Πρωταρχικό μέλημά μου είναι το συμφέρον των δύο παιδιών μου. Απευθύνω έκκληση να γίνει σεβαστή η ιδιωτικότητά τους και η προσωπική τους ζωή. Σε αυτή τη δύσκολη στιγμή που βιώνω , παραμένω αφοσιωμένη στα παιδιά μου και στα υπηρεσιακά μου καθήκοντα. Όλγα Κεφαλογιάννη»
Η ανακοίνωση της κυρίας Κεφαλογιάννη έρχεται σε συνέχεια αναφορών και δημοσιευμάτων που έκαναν λόγο για χωρισμό του ζευγαριού. Η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη είχε παντρευτεί με τον Μίνωα Μάτσα το 2021, ενώ βρίσκονταν σε σχέση για αρκετό καιρό, νωρίτερα.
Η σχέση της Όλγας Κεφαλογιάννη με τον Μίνω Μάτσα φέρεται να ξεκίνησε στα τέλη του 2019. Στα Θεατρικά Βραβεία Κοινού 2019 εμφανίστηκαν μαζί στην αίθουσα «Αλεξάνδρα Τριάντη» του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και λίγες ημέρες αργότερα απαθανατίστηκαν φωτογραφικά ο ένας πλάι στον άλλον στο θέατρο Παλλάς, στην πρεμιέρα της ταινίας «Ευτυχία», την οποία ο μουσικός επένδυσε με πρωτότυπη μουσική, με το ομότιτλο τραγούδι. Παντρεύτηκαν τον Μάιο του 2021 με πολιτικό γάμο στις Σπέτσες, με κουμπάρα την ξαδέλφη της Ολγας Κεφαλογιάννη, Χρυσή, κόρη του Γιώργου Βαρδινογιάννη, και της Αγάπης Πολίτη.
Η γνωριμία τους και οι μετρημένες εμφανίσεις
Σε παλαιότερη συνέντευξή της, η Όλγα Κεφαλογιάννη είχε μιλήσει για την γνωριμία της με τον Μίνωα Μάτσα, επισημαίνοντας πως «όταν πρωτογνωριστήκαμε με τον Μίνωα Μάτσα εκείνος δεν γνώριζε ποια είμαι. Μόλις είχα παρακολουθήσει μια παράσταση, όπου εκείνος είχε γράψει τη μουσική. Όταν μας σύστησαν θέλησα να του δώσω συγχαρητήρια για τη δουλειά του. Θυμάμαι ότι με ρώτησε με τι ασχολούμαι. Εξεπλάγην προς στιγμήν, αλλά γρήγορα αντιλήφθηκα ότι πρόκειται για έναν γνήσιο καλλιτέχνη που δεν έχει μεγάλη σχέση με τα κοινά. Αυτό κρύβει πάντα τη δική του γοητεία. Η ανθρώπινη επαφή που είναι πέρα και πάνω από επαγγελματικές ιδιότητες και ταμπέλες αποδεικνύεται ενδιαφέρουσα».