Η τοπική bar σκηνή της πόλης ετοιμάζει μοναδικές εμπειρίες για τους καταναλωτές
Το Salonica Bar Week ξεκίνησε από χθες Κυριακή και θα διαρκέσει έως και την Παρασκευή 4 Οκτωβρίου. Η τοπική bar σκηνή της πόλης ετοιμάζει μοναδικές εμπειρίες για τους καταναλωτές, από guest shifts, bar take-overs σε συνεργασία με τα καλύτερα μπαρ του εξωτερικού, θεματικά parties και πολλά άλλα. Παράλληλα οι επισκέπτες και επισκέπτριες μπορούν να εξερευνήσουν τον μαγευτικό κόσμο των cocktails και των αποσταγμάτων στο Salonica Bar Show, που θα πραγματοποιηθεί σήμερα, Δευτέρα 30/09. Στο χώρο της ΔΕΘ Helexpo θα φιλοξενηθούν εταιρείες ποτών, τοπικές και διεθνείς μάρκες, διανομείς και επιχειρήσεις από τον ευρύτερο τομέα των αποσταγμάτων, ενώ ένα παράλληλο πρόγραμμα εκπαιδευτικών σεμιναρίων με ομιλητές παγκοσμίου φήμης προσωπικότητες του spirits industry θα δώσει την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να επεκτείνουν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους. Οι επισκέπτες θα έχουν επίσης την ευκαιρία να απολαύσουν μοναδικό street food & εξαιρετική μουσική.
Το Salonica Bar Show είναι μια εμπορική έκθεση που στοχεύει στην εκπαίδευση, την έμπνευση και τη σύνδεση επαγγελματιών του spirits industry. Ο Βασίλης Καλαϊτζής, ιδιοκτήτης μπαρ στη Θεσσαλονίκη βρέθηκε στο στούντιο της εκπομπής «Μέρα με Χρώμα» της ΕΡΤ3 και μίλησε για το πως έχουν εξελιχθεί τα μπαρ στην πόλη, τη δουλειά του μπάρμαν και εν γένει την τοπική μπαρ σκηνή. «Όλα έχουν αλλάξει πολύ, και στα 24 χρόνια που δραστηριοποιούμαι εγώ. Αυτό που θυμόμαστε σαν μπαρ κλαμπ τείνει να εξαλειφθεί, είναι πλέον λίγο πιο ενήλικα τα μπαρ, προσέχουν το προϊόν που σερβίρουν, ψάχνονται λίγο περισσότερο. Τώρα είναι τα μπαρ που σερβίρουν και καφέ, αλλά είναι λίγο περισσότερο προσανατολισμένα στο ποτό και τα μπαρ εστιατόρια, που είναι τα πάντα», όπως ανέφερε μεταξύ άλλων ο κ.Καλαϊτζής. Από τη ΔΕΘ, μπάρμαν που ετοιμάζονται για το σημερινό event μίλησαν για την τέχνη του bartending και το πόσο έχει εξελιχθεί με τα χρόνια. Ο κ.Μπάμπης Καϊδαλίδης, διοργανωτής του Salonica Bar Show μίλησε επίσης στην εκπομπή για όσα μπορεί να απολαύσει κανείς, αλλά και να μάθει.
«Η Θεσσαλονίκη έχει πολύ μεγάλη ιστορία, και είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο και στην παγκόσμια αγορά του μπαρ. Δίνουμε μεγάλη έμφαση -καθώς είναι ένα συνέδριο και έκθεση μαζί-στην εκπαίδευση, στην ανάπτυξη, στη δικτύωση. Έχουμε πρόγραμμα με σεμινάρια, άνθρωποι που φτιάχνουν οι ίδιοι τα προϊόντα τους έρχονται και μιλούν γι’ αυτά. Αυτό που θα αρέσει στο κοινό είναι ότι γίνονται περίπου 90 εκδηλώσεις στα μπαρ της πόλης, από σήμερα μέχρι και την Παρασκευή, και έχουμε και σεμινάρια, tours. Θέλουμε να το κάνουμε θεσμό», όπως είπε μεταξύ άλλων.
Πηγή: ΕΡΤ