Δήμος Παιανίας: Έναρξη λειτουργίας της πλατφόρμας «Novoville» για την καλύτερη εξυπηρέτηση των Δημοτών

ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Δήμος Παιανίας: Έναρξη λειτουργίας της πλατφόρμας «Novoville» για την καλύτερη εξυπηρέτηση των Δημοτών

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Κίρκη Σιάτη

Ι. Μάδης: «Η επίλυση των ζητημάτων καθημερινότητας του δημότη και επισκέπτη του Δήμου, καθώς και η απλοποίηση της επικοινωνίας μεταξύ Δήμου και δημοτών, βρίσκεται στην κορυφή των προτεραιοτήτων της δημοτικής αρχής»

04.10.2024 | 16:41

Ένα σημαντικό βήμα στην προσπάθεια που καταβάλλουν οι δημοτικές υπηρεσίες για τη βελτίωση της καθημερινότητας και της ποιότητας ζωής των δημοτών κάνει ο Δήμος Παιανίας, με την έναρξη λειτουργίας της ηλεκτρονικής πλατφόρμας επικοινωνίας, καταγραφής και διαχείρισης αιτημάτων καθημερινότητας δημοτών και διάδρασης Δήμου-δημότη, «Νovoville». Η επίλυση των ζητημάτων καθημερινότητας του δημότη και επισκέπτη του Δήμου, καθώς και η απλοποίηση της επικοινωνίας μεταξύ Δήμου και δημοτών, βρίσκεται στην κορυφή των προτεραιοτήτων της δημοτικής αρχής. Όραμα και στόχος είναι η δημοτική αρχή να ακούει, να επιλύει και να ενημερώνει άμεσα για την επίλυση των προβλημάτων που συναντούν οι δημότες και επισκέπτες στον Δήμο Παιανίας. Στο πλαίσιο αυτό ξεκινά η λειτουργία της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Novoville. Η πλατφόρμα Novoville προσφέρει στους πολίτες τη δυνατότητα αποστολής αιτημάτων, μέσω δωρεάν εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα, για τη διευθέτηση ζητημάτων που αφορούν στην εύρυθμη λειτουργία του δήμου. Ο δημότης ή επισκέπτης του Δήμου έχει τη δυνατότητα να δηλώνει σε πραγματικό χρόνο ζητήματα που συναντά στην καθημερινότητά του, όπως π.χ. θέματα καθαριότητας και σκουπιδιών, θέματα ηλεκτροφωτισμού, οδοστρώματος, κ.α., μέχρι και έκτακτα περιστατικά που απαιτούν την δημοτική συνδρομή. Κάθε πολίτης μπορεί να στείλει άμεσα, χωρίς κόστος και χωρίς να τηλεφωνήσει ή να επισκεφτεί το Δήμο όλα τα αιτήματα που τον αφορούν.

Η αποστολή αιτημάτων είναι δυνατή μέσω της δωρεάν εφαρμογής Novoville για «έξυπνες» κινητές συσκευές με λογισμικό iOS και Android. Γίνεται σε 4 απλά βήματα

  • Επιλογή τοποθεσίας
  • Επιλογή κατηγορίας αιτήματος
  • Προσθήκη φωτογραφίας
  • Αποστολή του αιτήματος στον δήμο

Στη συνέχεια, το αίτημα παραλαμβάνεται από την αρμόδια δημοτική υπηρεσία, ενώ ο δημότης λαμβάνει ζωντανή ενημέρωση στο κινητό του τηλέφωνο για την πορεία επίλυσης του αιτήματος, μέχρι και την οριστική του διευθέτηση. Οι υπηρεσίες του Δήμου Παιανίας, από την άλλη πλευρά, έχουν πραγματική εικόνα των ζητημάτων της περιοχής, μπορούν να προγραμματίσουν καλύτερα τις εργασίες τους και, κυρίως, είναι υπόλογες για το έργο και την ανταπόκρισή τους προς τους πολίτες. Παράλληλα, ο Δήμος μπορεί να ενημερώνει και να επικοινωνεί με τους δημότες και επισκέπτες του για όλα τα δρώμενα που λαμβάνουν χώρα, μέσω της αποστολής νέων και ανακοινώσεων, καθώς και να λαμβάνει τη γνώμη τους για θέματα ποικίλης θεματολογίας με την διεξαγωγή σύντομων διαβουλεύσεων. Χρήσιμα τηλέφωνα και συχνές ερωτήσεις ανανεώνονται ζωντανά και είναι διαθέσιμα μέσω της εφαρμογής, αναδεικνύοντας την σε ένα ολοκληρωμένο εργαλείο επικοινωνίας και ενημέρωσης του δημότη-επισκέπτη.

Ο Δήμαρχος Παιανίας κ. Ισίδωρος Μάδης δήλωσε σχετικά: «Κάνουμε ένα σημαντικό βήμα προς τον εκσυγχρονισμό των δημοτικών υπηρεσιών και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των δημοτών μας, αξιοποιώντας τις νέες τεχνολογίες. Μέσω της πλατφόρμας Novoville, η επικοινωνία με τους δημότες γίνεται αδιαμεσολάβητη, άμεση και αμφίδρομη, ενώ παράλληλα διευκολύνεται το έργο και η οργάνωση των δημοτικών υπηρεσιών. Πλέον, οι δημότες έχουν τη δυνατότητα να αναφέρουν εύκολα και γρήγορα τα προβλήματα που συναντούν στην καθημερινότητά τους, να ενημερώνονται άμεσα και να καταθέτουν την άποψή τους για σημαντικά θέματα, με απώτερο στόχο να κάνουμε τον δήμο μας ακόμα καλύτερο προς όφελος του δημότη!».

Exit mobile version