Τρανς μοντέλο Victoria’s Secret: Θα ήθελα να δω περισσότερες εταιρείες να αγκαλιάζουν τη διαφορετικότητα, τόνισε η Βαλεντίνα Σαμπάιο
To διάσημο τρανς μοντέλο της Victoria’s Secret, Βαλεντίνα Σαμπάιο, απάντησε στις αρνητικές αντιδράσεις που προέκυψαν μετά το ντεμπούτο της στην πασαρέλα του brand νωρίτερα αυτή την εβδομάδα. Η ανανεωμένη επίδειξη μόδας περιλάμβανε τόσο τη Σαμπάιο όσο και την επίσης τρανς σταρ του TikTok, Άλεξ Κονσάνι, σηματοδοτώντας μια ιστορική στιγμή για τη διάσημη εταιρεία. Μιλώντας στο TMZ, η Σαμπάιο εξέφρασε πως η συμμετοχή της στην επίδειξη είχε ιδιαίτερη σημασία για εκείνη, καθώς έγινε το πρώτο ανοιχτά τρανς μοντέλο της Victoria’s Secret το 2019. Η Σαμπάιο χαρακτήρισε τη στιγμή ως «ένα όνειρο που έγινε πραγματικότητα».
«Με κάνει να νιώθω ότι με βλέπουν, με αποδέχονται και με εκτιμούν για το ποια είμαι ως άνθρωπος και ως επαγγελματίας», δήλωσε, επαινώντας την εταιρεία εσωρούχων για το γεγονός ότι αγνόησε την ευρύτερη κριτική και επέτρεψε τόσο σε εκείνη όσο και στην Κονσάνι να περπατήσουν στην πασαρέλα. «Είναι συνολικά ένα βήμα προς τα εμπρός για να γιορτάσουμε τα δικαιώματα της κοινότητάς μου, να ζούμε και να εργαζόμαστε με αξιοπρέπεια. Είμαστε εδώ. Πάντα ήμασταν εδώ και πάντα θα είμαστε. Θα ήθελα να δω περισσότερες εταιρείες να αγκαλιάζουν τη διαφορετικότητα και την εκπροσώπηση» πρόσθεσε.
Σε συνέντευξή της στο People Magazine, η Σαμπάιο ανέφερε ότι το να είναι το πρώτο τρανς μοντέλο που περπάτησε στην ιστορική πασαρέλα του brand είναι κάτι που θα «αγαπά για μια ζωή». «Σήμερα, η οικογένεια της Victoria’s Secret έδειξε στον κόσμο ότι το να είσαι τρανς είναι εξίσου ξεχωριστό και όμορφο με οποιονδήποτε άλλον στην πασαρέλα. Η ενσωμάτωση είναι κρίσιμη για τον κόσμο που χτίζουμε, και είναι τιμή μου να περπατώ με υπερηφάνεια, αγάπη και την ελπίδα να εμπνεύσω την επόμενη γενιά», συμπλήρωσε. Η επίδειξη μόδας της Victoria’s Secret επέστρεψε φέτος στη Νέα Υόρκη μετά από έξι χρόνια απουσίας, υποσχόμενη περισσότερη διαφορετικότητα από ποτέ, μετά από μια σειρά σκανδάλων, συμπεριλαμβανομένης της τοξικής εργασιακής κουλτούρας και των σχολίων του επικεφαλής μάρκετινγκ, Έντ Ράζεκ, για τα τρανς και plus-size μοντέλα.