Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης: Greek Tourism Workshop στην Ουτρέχτη

ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης: Greek Tourism Workshop στην Ουτρέχτη

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Κίρκη Σιάτη

Η προβολή της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης στο επίκεντρο του Greek Tourism Workshop στην Ουτρέχτη

25.10.2024 | 09:44

Στο πλαίσιο της διεξαγωγής δράσεων τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης σε χώρες του εξωτερικού, διοργανώθηκε στις 22 Οκτωβρίου, στον πολυχώρο εκδηλώσεων Liemès, στην Ουτρέχτη της Ολλανδίας, το Greek Tourism Workshop. Η εκδήλωση διοργανώθηκε από την Tourism Media Events (TME) με τη στήριξη του Υπουργείου Τουρισμού, του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων και της Ελληνικής Πρεσβείας στην Ολλανδία. Κατά τη διάρκεια αυτής της σημαντικής πρωτοβουλίας με βασικό στόχο την προώθηση της Περιφέρειας ως ιδανικό προορισμό για όλες τις εποχές του χρόνου, διεξήχθη μία σειρά από νευραλγικές b2b συναντήσεις με εκπροσώπους του τουριστικού κλάδου καθώς και κορυφαίων εγχώριων ταξιδιωτικών γραφείων, οι οποίοι γνώρισαν τα ξεχωριστά χαρακτηριστικά της ΠΑΜΘ, στο πλαίσιο της τουριστικής καμπάνιας με κεντρικό μήνυμα «Αγκαλιά Γεμάτη Ελλάδα». Την επίσημη παρουσίαση της Περιφέρειας έκανε η κ. Πάττυ Κωνσταντινίδου, μέλος της ομάδας τουριστικής προβολής της ΠΑΜΘ, η οποία ενημέρωσε τους επίτιμους προσκεκλημένους για το πολιτιστικό, φυσικό και ιστορικό πλούτο του τόπου, καθώς και για τα στοιχεία που κάνουν τον προορισμό αυτό ξεχωριστό. Χαιρετισμό έδωσε επίσης ο οικονομικός ακόλουθος της Πρεσβείας της Ολλανδίας, κ. Απόστολος Μιχαλόπουλος, ο οποίος αναφέρθηκε στη φιλοξενία των Ελλήνων.

Το Greek Tourism Workshop ολοκληρώθηκε με συζητήσεις δικτύωσης μεταξύ των παρευρισκόμενων, οι οποίοι είχαν επίσης την ευκαιρία να απολαύσουν παραδοσιακά ελληνικά εδέσματα. Σημειώνεται ότι η Ελλάδα είναι προορισμός για διακοπές όλες τις εποχές του χρόνου. Η εν λόγω δράση αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής για την τουριστική προβολή της Περιφέρειας Ανατολικής Μακεδονίας Θράκης, η οποία βασίζεται στην καμπάνια με κεντρικό μήνυμα «Αγκαλιά Γεμάτη Ελλάδα». Βασικός στόχος είναι η προώθηση μίας θελκτικής και ανανεωμένης εικόνας της Περιφέρειας στην Ολλανδική αγορά προκειμένου να ενταχθεί στους καταλόγους των επαγγελματιών διαφόρων κατηγοριών τουρισμού, αλλά και των μεμονωμένων ταξιδιωτών.

Exit mobile version