Αθήνα

°C

kairos icon

Τετάρτη

18

Δεκεμβρίου 2024

alphafreepress.gr / ΕΛΛΑΔΑ / Τηλεργαζόμενη μητέρα έχασε τη ζωή της και η εταιρεία αρνείται να το δηλώσει ως εργατικό ατύχημα
ΕΛΛΑΔΑ

Τηλεργαζόμενη μητέρα έχασε τη ζωή της και η εταιρεία αρνείται να το δηλώσει ως εργατικό ατύχημα

Τι λέει ο σύζυγός της

Μια καταγγελία έρχεται στο «φως» της δημοσιότητας για μια μητέρα που εργαζόταν με τηλεργασία, έφυγε από τη ζωή και η εταιρεία της αρνείται να δηλώσει εργατικό δυστύχημα. Σύμφωνα με ρεπορτάζ του OPEN, η άτυχη γυναίκα είχε συμφωνήσει με την εταιρεία στην οποία εργαζόταν να δουλεύει δύο μέρες με τηλεργασία. Η γυναίκα έφυγε από τη ζωή μια μέρα που ήταν σε τηλεργασία και η μεγάλη εταιρεία όπου εργαζόταν ενημέρωσε τον σύζυγό της ότι δεν μπορεί να το χαρακτηρίσει εργατικό διότι δεν έφυγε από τη ζωή στον χώρο εργασίας αλλά στο σπίτι. Όπως τόνισε σε αυτό το σημείο ο καθηγητής Εργατικού Δικαίου, Αλέξης Μητρόπουλος, αν με συμφωνία με το εργοδότη παρείχε εργασία από το σπίτι θεωρείται σαν να δούλευε από την επιχείρηση και θεωρείται εργατικό ατύχημα.

Ο σύζυγος της γυναίκας που μίλησε στην εκπομπή «Τώρα Μαζί», περιέγραψε: «Έφυγα την Παρασκευή το πρωί για να πάω στην εργασία μου, η σύζυγός μου κάθε Πέμπτη και Παρασκευή είχε συμφωνήσει με την εταιρεία να εργάζεται μέσω τηλεργασίας (…). Εγώ έφυγα, εκείνη θα ξεκινούσε την εργασία της, κάποια στιγμή ενημερώθηκα από την αδερφή της πως δεν είναι καλά η σύζυγός μου και όταν επέστρεψα τη βρήκα χωρίς τις αισθήσεις της». Ο κ. Μητρόπουλος υπογράμμισε πως επειδή πρόκειται για την πρώτη περίπτωση θανάτου από τηλεργασία ο εργοδότης έχει υποχρέωση να το δηλώσει πάραυτα και το υπουργείο Εργασίας να επιληφθεί του θέματος. Σύμφωνα με τον ίδιο, θα πρέπει η επιχείρηση να δεχθεί να το δηλώσει ως εργατικό διότι πληροί τις προϋποθέσεις και μετά θα δούμε τι θα δείξει το πόρισμα.

«Η εταιρεία μου ανέφερε μέσω της manager του HR πως εφόσον το είδαν με τους δικηγόρους τους δεν προτίθεται να γίνει κάτι τέτοιο δεδομένου πως δεν συνέβη στους χώρους εργασίας», λέει για τον θάνατο της συζύγου του ο κ. Γαλιώνης. «Τα χρήματα που παίρναμε τα διαθέταμε στον γιο μου, δεδομένου πως αντιμετωπίζει ένα πολύ σοβαρό πρόβλημα υγείας. Ένα παιδάκι είχαμε», λέει στη συνέχεια ο κ. Γαλιώνης, αναφερόμενος στις δυσκολίες που αντιμετωπίζει τώρα, εκτός της τραγικής απώλειας.

«Κάθε φορά που χρειαζόταν κάτι η εταιρεία απευθυνόταν στη σύζυγό μου, αλλά όταν εγώ τους ρώτησα αν προτίθενται να αναγγείλουν το εργατικό, κώφευσαν», πρόσθεσε. Ο κ. Γαλιώνης προχώρησε σε δωρεά οργάνων της συζύγου του: «Τώρα κάποιες οικογένειες εννοείται θα χαρούν, θα κάνουν Χριστούγεννα. Για εμένα όλο αυτό θα είναι πολύ δύσκολο, αυτό που έχω να διαχειριστώ, ειδικά με τη συμπεριφορά που μου επιδεικνύουν από την εταιρεία. Τουλάχιστον να μπορέσουμε να βοηθήσουμε κάποιους άλλους που δουλεύουν από τηλεργασία». Τέλος, ο Παντελής Γαλιώνης είπε πως αφού έφυγε η σύζυγός του δέχθηκε από την εταιρεία κάποια «τυπικά μηνύματα “αν χρειάζεστε κάτι” και δεν προσήλθε κάποιος στην κηδεία».

Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις