Βόλος τροχαίο: Νέα τραγωδία στην άσφαλτο – Νεκρό νέο ζευγάρι

ΕΛΛΑΔΑ

Βόλος τροχαίο: Νέα τραγωδία στην άσφαλτο – Νεκρό νέο ζευγάρι

ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Ευτυχία Παπούλια

Βόλος τροχαίο: Ο 38χρονος Κωνσταντίνος και η 36χρονη Κερασία έχασαν τη ζωή τους ακαριαία

09.03.2025 | 21:30

Μια νέα τραγωδία εκτυλίχθηκε το βράδυ της Κυριακής (9/3) στο οδικό δίκτυο Βόλου – Αγριάς. Ένα σοβαρό τροχαίο δυστύχημα στοίχισε τη ζωή σε δύο νέους ανθρώπους. Υπό αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες, ένα αγροτικό όχημα συγκρούστηκε με μοτοσικλέτα, με αποτέλεσμα ο 38χρονος οδηγός της μηχανής και η 36χρονη συνεπιβάτιδά του να χάσουν τη ζωή τους ακαριαία. Το ζευγάρι, ο Κωνσταντίνος και η Κερασία, άφησαν την τελευταία τους πνοή στον δρόμο, βυθίζοντας τις οικογένειές τους στο πένθος.

Οι γονείς των θυμάτων, μόλις ενημερώθηκαν για το τραγικό γεγονός, κατέρρευσαν στο Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών του νοσοκομείου, με τους γιατρούς να σπεύδουν να τους προσφέρουν τις πρώτες βοήθειες. Η Τροχαία έχει ήδη ξεκινήσει έρευνα για τα αίτια του δυστυχήματος, λαμβάνοντας καταθέσεις από μάρτυρες και εξετάζοντας το υλικό από κάμερες της περιοχής. Παράλληλα, θα διενεργηθεί πραγματογνωμοσύνη στα εμπλεκόμενα οχήματα για να αποσαφηνιστούν οι ακριβείς συνθήκες της σύγκρουσης.

Αύξηση-σοκ στους θανάτους από τροχαία

Η τραγική απώλεια των δύο νέων στον Βόλο έρχεται να προστεθεί σε μια ανησυχητική τάση αύξησης των θανατηφόρων τροχαίων στη χώρα μας. Σύμφωνα με στοιχεία του Συλλόγου Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων, τα τελευταία χρόνια σημειώνεται δραματική άνοδος στον αριθμό των θυμάτων. Τα δεδομένα δείχνουν ότι το 2020 οι νεκροί από τροχαία ήταν 524, ενώ το 2024 ο αριθμός αυτός εκτινάχθηκε στους 665, καταγράφοντας αύξηση 26,9% μέσα σε τέσσερα χρόνια.

Ο πρόεδρος του συλλόγου, Γιάννης Λιονάκης, επισήμανε ότι οι αριθμοί αυτοί περιλαμβάνουν μόνο όσους χάνουν τη ζωή τους άμεσα ή εντός ενός μήνα από το ατύχημα. Δεν καταγράφονται όσοι πεθαίνουν αργότερα από επιπλοκές, ούτε τα χιλιάδες άτομα που μένουν με σοβαρές αναπηρίες. «Οι σοβαρά τραυματίες είναι έως και έξι φορές περισσότεροι από τους καταγεγραμμένους θανάτους», τόνισε. Η αυξανόμενη θνησιμότητα έρχεται σε πλήρη αντίθεση με τις δεσμεύσεις που ανέλαβε η χώρα στο πλαίσιο της Λευκής Βίβλου για την Οδική Ασφάλεια, η οποία προέβλεπε ότι μέχρι το 2030 οι νεκροί από τροχαία θα μειωθούν κατά 50%.

Βελτιώθηκαν οι δρόμοι, αλλά όχι η οδηγική συμπεριφορά

Παρότι οι ελληνικοί αυτοκινητόδρομοι έχουν βελτιωθεί σημαντικά, η οδηγική συμπεριφορά εξακολουθεί να αποτελεί μείζον πρόβλημα. Οι παραβάσεις όπως η υπερβολική ταχύτητα, η χρήση κινητού κατά την οδήγηση, η μη χρήση κράνους και ζώνης ασφαλείας, αλλά και η οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ παραμένουν σε υψηλά επίπεδα. Ο κ. Λιονάκης εξέφρασε προβληματισμό για το γεγονός ότι η Ελλάδα απουσίαζε από διεθνείς διασκέψεις για την οδική ασφάλεια, όπως αυτές που πραγματοποιήθηκαν πρόσφατα στη Σουηδία και το Μαρόκο, όπου συμμετείχαν 101 υπουργοί και εκπρόσωποι του ΟΗΕ και του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας.

Τι πρέπει να αλλάξει; 

Ο ειδικός στην οδική ασφάλεια τόνισε ότι απαιτείται άμεση ενίσχυση της αστυνόμευσης στους δρόμους, είτε μέσω φυσικής παρουσίας είτε μέσω τεχνολογικών μέσων, όπως κάμερες ελέγχου ταχύτητας και παραβάσεων. Παράλληλα, υπογράμμισε την ανάγκη για ριζική βελτίωση του συστήματος εκπαίδευσης των νέων οδηγών, καθώς και αυστηρότερη επιτήρηση της κυκλοφορίας. «Η οδική ασφάλεια πρέπει να αντιμετωπιστεί ως εθνική προτεραιότητα. Δεν μπορούμε να συνεχίσουμε να θρηνούμε θύματα στους δρόμους μας», κατέληξε ο κ. Λιονάκης.

Ετικέτες
Exit mobile version