Τηλεδιοίκηση στα τρένα: «Θα ενσωματώσουμε το σύστημα γεωποντισμού στα τρένα», επανέλαβε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρίστος Δήμας
Για την ανασυγκρότηση των σιδηροδρομικών υποδομών και την πρόοδο σημαντικών οδικών έργων μίλησε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρίστος Δήμας, σε συνέντευξή του στον τηλεοπτικό σταθμό ΣΚΑΪ, το Σάββατο 13 Απριλίου. Ο υπουργός έκανε λόγο για συνολική αναβάθμιση του σιδηροδρόμου, επισημαίνοντας πως έως το 2027 θα έχει ολοκληρωθεί η πλήρης αποκατάσταση της γραμμής Αθήνα–Θεσσαλονίκη, αλλά και της τηλεδιοίκησης, που αποτελεί βασικό εργαλείο για την ασφάλεια και τον έλεγχο των δρομολογίων. Όπως είπε, το σύστημα γεωποντισμού θα ενσωματωθεί σταδιακά στον σχεδιασμό, ενισχύοντας τις δυνατότητες πρόληψης και παρακολούθησης.
Σε ό,τι αφορά τα μεγάλα οδικά έργα, ο κ. Δήμας ανέφερε ότι ο αυτοκινητόδρομος Πάτρας–Πύργου θα είναι έτοιμος και πλήρως παραδομένος στην κυκλοφορία μέχρι τα τέλη του 2025. Για τον οδικό άξονα Ε65, γνωστό και ως Κεντρική Οδός, δήλωσε πως το τελευταίο κομμάτι που απομένει —από Καλαμπάκα έως την Εγνατία Οδό— βρίσκεται σε φάση ολοκλήρωσης και αναμένεται να παραδοθεί την άνοιξη του 2026, εφόσον δεν υπάρξουν απρόοπτα. Η ολοκλήρωση του έργου θα προσφέρει άμεση σύνδεση της Κεντρικής Ελλάδας με την Ήπειρο. Σχετικά με τον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ), ο υπουργός ανέφερε πως άνοιξε ο δρόμος για την υλοποίηση του έργου μέσω νέας τροπολογίας που πέρασε πρόσφατα από τη Βουλή και αφορά έργα εθνικής σημασίας. Ερωτηθείς για τη διάδοχη κατάσταση στον ΕΟΔΑΣΑΑΜ, μετά την παραίτηση του αναπληρωτή προέδρου Χρήστου Παπαδημητρίου, ο κ. Δήμας αρκέστηκε να δηλώσει πως το νέο όνομα θα ανακοινωθεί προσεχώς, χωρίς να προχωρήσει σε περισσότερες λεπτομέρειες.
