Σοβαρές καταγγελίες για κακομεταχείριση από αεροπορική εταιρεία έρχονται στο φως, μετά τον αποκλεισμό γυναίκας με σκλήρυνση κατά πλάκας από προγραμματισμένη πτήση, παρά το γεγονός ότι ταξίδευε για ιατρικούς λόγους και είχε όλα τα απαραίτητα έγγραφα. Το περιστατικό συνέβη στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» και έχει προκαλέσει κύμα αντιδράσεων. Η γυναίκα, μητέρα ενός εξάχρονου παιδιού και άτομο με κινητική αναπηρία, μετέβη κανονικά στο αεροδρόμιο για να ταξιδέψει προς την Αθήνα, προκειμένου να υποβληθεί σε εξειδικευμένες ιατρικές εξετάσεις. Όπως κατήγγειλε στην εκπομπή Κοινωνία Ώρα MEGA, είχε φροντίσει να προσκομίσει όλα τα απαιτούμενα ιατρικά πιστοποιητικά, ολοκλήρωσε το check-in εγκαίρως, και παρέδωσε τις αποσκευές της στο προσωπικό της εταιρείας.
Ωστόσο, λίγο πριν την επιβίβαση, το προσωπικό την ενημέρωσε ότι οι αποσκευές της δεν μπορούσαν να μεταφερθούν λόγω έλλειψης χώρου στο αεροσκάφος — γεγονός που, σύμφωνα με την ίδια, δεν είχε ειπωθεί ούτε κατά την κράτηση ούτε κατά τον έλεγχο. Παρά την πρότασή της να μεταφέρει κάποιες από τις μικρότερες αποσκευές στην καμπίνα, η επιβίβαση της αρνήθηκε. Το προσωπικό την καθησύχασε ότι θα ταξίδευε με την επόμενη διαθέσιμη πτήση.
Η υπόσχεση, όμως, αποδείχθηκε κενή. Όπως δήλωσε η παθούσα, αναγκάστηκε να περιμένει για ώρες καθηλωμένη στο αμαξίδιο, με ελάχιστη υποστήριξη και καμία ουσιαστική εξυπηρέτηση. Η πολύωρη αναμονή, σε συνδυασμό με την ακινησία, την εξουθένωσε σωματικά και ψυχολογικά. Όταν προσπάθησε να συνεννοηθεί με τους υπεύθυνους της εταιρείας για μεταφορά σε μεταγενέστερη πτήση, ενημερώθηκε ότι δεν υπήρχε καμία διαθέσιμη θέση. Και όταν τελικά επιχείρησε να κλείσει εισιτήριο για την επόμενη ημέρα, της ζητήθηκε να πληρώσει τη διπλάσια τιμή. «Πρόκειται για ξεκάθαρη διάκριση», δήλωσε η ίδια, σημειώνοντας ότι η νομοθεσία προστατεύει ρητά τα άτομα με αναπηρία, ιδιαίτερα όταν ταξιδεύουν για λόγους υγείας. «Δεν ζητώ ειδική μεταχείριση. Ζητώ να αντιμετωπίζομαι με αξιοπρέπεια», συμπλήρωσε.