Ο υπουργός Παιδείας ξεκαθαρίζει: «Την επόμενη χρονιά θα είναι υποχρεωτικές η Α’ και Β’ Λυκείου. Επίσης σε 3 χρόνια θα είναι υποχρεωτική η φοίτηση μέχρι και τη Γ’ Λυκείου και από τεσσάρων ετών στο Προνήπιο». Το Υπουργείο Παιδείας αναφέρει ότι «πολλοί γονείς δεν στέλνουν τα παιδιά τους στους παιδικούς σταθμούς γιατί δεν επαρκούν οι […]
Ο υπουργός Παιδείας ξεκαθαρίζει: «Την επόμενη χρονιά θα είναι υποχρεωτικές η Α’ και Β’ Λυκείου. Επίσης σε 3 χρόνια θα είναι υποχρεωτική η φοίτηση μέχρι και τη Γ’ Λυκείου και από τεσσάρων ετών στο Προνήπιο». Το Υπουργείο Παιδείας αναφέρει ότι «πολλοί γονείς δεν στέλνουν τα παιδιά τους στους παιδικούς σταθμούς γιατί δεν επαρκούν οι θέσεις, ενώ ταυτόχρονα υφίσταται πρόβλημα υπογεννητικότητας μέσα στην κρίση και πρόσθεσε ότι, βάσει και της ευρωπαϊκής εμπειρίας, ανάλογα προβλήματα περιορίστηκαν όταν η Πολιτεία αύξησε το επίπεδο κοινωνικών παροχών».
Για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση σημειώνει ότι «το θέμα αυτό θα προκύψει σε συνέχεια των αλλαγών στο Λύκειο, όπου οι μαθητές πρέπει να έχουν λιγότερα μαθήματα με περισσότερες ώρες το καθένα και νέα Προγράμματα Σπουδών. Παράλληλα η κυβέρνηση θέλει να δώσει μια επιπλέον διέξοδο στους αποφοίτους των Επαγγελματικών Λυκείων με τις διετείς δομές επαγγελματικής πιστοποίησης με ευρωπαϊκά προσόντα στα ΤΕΙ». Για τα βιβλία και τις αλλαγές αναφέρει ότι «θα αποσυρθούν τα βιβλία των Μαθηματικών σε δύο τάξεις του Δημοτικού, θα παρασχεθεί ο Φάκελος Μαθητή με όλο το υποστηρικτικό υλικό για τα Θρησκευτικά και πιλοτικά θα εφαρμοστούν οι πρώτες αλλαγές στο μάθημα της Ιστορίας».
Για τους διορισμούς είπε ότι «πρέπει να γίνουν μόνιμοι διορισμοί στα σχολεία, με την κυβέρνηση να ορίζει ένα πλαίσιο διορισμών που θα σέβεται την προϋπηρεσία των αναπληρωτών, αλλά θα δίνει και τη δυνατότητα σε νέους επιστήμονες να διοριστούν στην Εκπαίδευση». Τόνισε ότι δεν τίθεται κανένα θέμα αλλαγής ωραρίου των εκπαιδευτικών. Με νομοσχέδιο τις επόμενες ημέρες η κυβέρνηση θα κατοχυρώσει τη γνώμη του Συλλόγου Διδασκόντων στην εκλογή διευθυντών, ενώ το φθινόπωρο θα τεθεί το πλαίσιο της αξιολόγησης των στελεχών της Εκπαίδευσης και της αυτοαξιολόγησης των σχολικών μονάδων.
Για τα ΑΕΙ είπε ότι «η κυβέρνηση αυξάνει κατά 40% τη χρηματοδότηση μόνο για να καλυφθούν τα μεγάλα ελλείμματα στις λειτουργικές δαπάνες των ΑΕΙ, ενώ στοχεύει να επιλύσει θέματα, όπως η μη ορθολογική κατανομή του προσωπικού ή η περιορισμένη διαφάνεια με νομοσχέδιο για τα ΑΕΙ που θα καταθέσει σε δημόσια διαβούλευση».