Η νέα έκθεση του ΟΟΣΑ για τους μαθητές της Γ’ Λυκείου προβληματίζει.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, στην Ελλάδα το 99% των μαθητών της τελευταίας τάξης του σχολείου παρακολουθεί είτε φροντιστήριο είτε ιδιαίτερο μάθημα είτε και τα δύο!
Για αυτό, ο Οργανισμός ζήτησε αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, αλλαγή ή κατάργηση των Πανελλαδικών αλλά και μόνιμες προσλήψεις εκπαιδευτικών.
Διαβάστε ακόμα
Αναγκαίο για την Ελλάδα το «big bang»
«Είναι πολύ σημαντικό να υπογραμμίσουμε ότι αυτή η αξιολόγηση και οι διαδικασίες θα πρέπει να δημιουργηθούν σε στενή συνεργασία με του καθηγητές και τα εργασιακά συνδικάτα ούτως ώστε οι δάσκαλοι και οι καθηγητές να μην τα βλέπουν ως μια τιμωρητική διαδικασία ή εργαλείο και δεν αναγνωρίζουν τις περιπλοκότητα και τις προκλήσεις οι οποίες υπάρχουν στο επάγγελμά τους», εξηγεί η πρόεδρος του προσωπικού του ΟΟΣΑ Γκαμπριέλα Ράμος.
Η έκθεση τιτλοφορείται ως «Εκπαίδευση για ένα Λαμπρό Μέλλον στην Ελλάδα».
Σημειώνεται ότι οι επόμενες δύο χώρες στη σχετική λίστα είναι η Κορέα με το 90% των μαθητών να καταφεύγουν στα φροντιστήρια και η Κίνα με 85%.
Στον αντίποδα, ο Υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου σχολίασε το εξής: «Δεν πρέπει να μιλάμε για αξιολόγηση των εκπαιδευτικών όταν η ίδια η πολιτεία επί δεκαετίες ήταν τόσο ασυνεπής στις υποχρεώσεις της».