Χειμερινές εκπτώσεις 2020 πότε αρχίζουν: Το 2020 πλησιάζει πια σε απόσταση αναπνοής και οι καταστηματάρχες και οι πελάτες προετοιμάζονται για τις χειμερινές εκπτώσεις. Η αντίστροφη μέτρηση για τις χειμερινές εκπτώσεις του 2020 έχει ήδη ξεκινήσει, με τους καταναλωτές και τα εμπορικά καταστήματα να προετοιμάζονται για τις μειωμένες τιμές. Οι χειμερινές εκπτώσεις αρχίζουν πάντα τη δεύτερη Δευτέρα του μήνα Ιανουαρίου και ολοκληρώνονται τέλη Φεβρουαρίου, δηλαδή στις 28 ή 29 Φεβρουαρίου. Συγκεκριμένα, οι φετινές χειμερινές εκπτώσεις θα αρχίσουν τη Δευτέρα στις 13 Ιανουαρίου 2020 και θα διαρκέσουν έως το Σάββατο 29 Φεβρουαρίου 2020.
Οι ημερομηνίες των εκπτώσεων είναι κατά βάση οι ίδιες με την προηγούμενη χρονιά και υπάρχει μια μικρή απόκλιση μιας ή δυο ημερών. Σημειώνεται ότι οι επίσημες περίοδοι των εκπτώσεων μέσα στο έτος είναι τέσσερις, 2 χειμερινές και 2 καλοκαιρινές, ενώ είθισται μέσα αυτά τα διαστήματα κάποιες Κυριακές τα καταστήματα είναι ανοιχτά.
Εκπτώσεις: Τι να προσέχουμε
► Αγοράζουμε έχοντας υπόψη τον οικογενειακό μας προϋπολογισμό και τις οικονομικές μας δυνατότητες. Καταρτίζουμε λίστα με τα απαραίτητα είδη.
► Δεν αγοράζουμε υπό πίεση. Καλό είναι να κάνουμε έρευνα αγοράς και σύγκριση τιμών και ποιότητας,σε συνάρτηση, βέβαια, με τις ανάγκες μας.
►Στην περίπτωση της αγοράς με πίστωση (πιστωτική κάρτα με δόσεις ή καταναλωτικό δάνειο), ελέγχουμε προσεκτικά τους επιμέρους όρους και λαμβάνουμε υπόψη τις χρεώσεις που συνεπάγεται και, κυρίως, τους τόκους, τον αριθμό των δόσεων κλπ. σε σχέση με το οικογενειακό μας εισόδημα.
Οι παγίδες
►Ελέγχουμε προσεκτικά τα προϊόντα που αγοράζουμε, ώστε να μην είναι ελαττωματικά, δεύτερης διαλογής κλπ.. Σε περίπτωση που ένα προϊόν είναι ελαττωματικό, μπορούμε να ζητήσουμε από το κατάστημα επισκευή ή αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων. Αυτό δεν ισχύει, αν η ελκυστική τιμή του προϊόντος οφείλεται στο γεγονός ότι είναι ελαττωματικό και υπάρχει σχετική ενημέρωσή μας.
►Συγκρίνουμε τις τιμές των προϊόντων και δεν παρασυρόμαστε από την τυχόν χαμηλή τιμή κάποιου μεμονωμένου προϊόντος του καταστήματος (προϊόν – κράχτης) ή από υψηλά ποσοστά εκπτώσεων που αναγράφονται γενικώς και αορίστως στις βιτρίνες και δεν αφορούν το σύνολο των προϊόντων που διαθέτει.
►Κρατάμε πάντοτε την απόδειξη αγοράς: Θα τη χρειαστούμε στην περίπτωση που το προϊόν αποδειχθεί ελαττωματικό ή ως απόδειξη για την εγγύηση.
►Επισκεπτόμαστε, αν είναι δυνατόν, τα καταστήματα πριν από τις εκπτώσεις και εντοπίζουμε τα προϊόντα που μας ενδιαφέρουν, ώστε να ελέγξουμε αν οι εκπτώσεις είναι πραγματικές και σε τι ποσοστό.
►Ρωτάμε για την πολιτική του καταστήματος για τυχόν αλλαγές, ώστε να μη βρεθούμε προ εκπλήξεως. Συνήθως στις προσφορές τα καταστήματα δεν κάνουν αλλαγές.