Παιδική παχυσαρκία ΗΠΑ: H Unilever αποφάσισε να σταματήσει να βάζει influencers και διασημότητες να απευθύνονται σε παιδιά κάτω των 12 ετών.
Παιδική παχυσαρκία ΗΠΑ: Η εταιρεία Unilever, η παρασκευάστρια των παγωτών Wall’s και Magnum, θα σταματήσει να διαφημίζει στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης τρόφιμα και ποτά που παράγει για παιδιά κάτω των 12 ετών. Αυτή ήταν η ανακοίνωση που έκανε η ίδια ανταποκρινόμενη στην αυξανόμενη ανησυχία για την παιδική παχυσαρκία. H εταιρεία ανέφερε ότι με βάση τις νέες της αξίες για το υπεύθυνο μάρκετινγκ θα σταματήσει επιπλέον να προσλαμβάνει. Θα σταματήσει να προσλαμβάνει influencers και διασημότητες που απευθύνονται κυρίως σε παιδιά κάτω των 12 ετών και ότι θα μειώσει τη χρήση χαρακτήρων κινουμένων σχεδίων.
Τις αλλαγές αυτές θα ξεκινήσει να επιβάλει η εταιρεία από το τμήμα της των παγωτών. Πρόκειται για μια κίνηση που εντάσσεται στην πρωτοβουλία της εταιρείας την τελευταία πενταετία να περιορίσει τα επίπεδα της ζάχαρης στα παιδικά παγωτά στις 110 θερμίδες ή στα 12 γραμμάρια ανά μερίδα. Τα παγωτά Max, Paddle Pop και Twister της εταιρείας Wall’s, έχουν κυρίως ως αγοραστικό τους κοινό τα παιδιά. Θα συνεχίσει ωστόσο να διαφημίζει σε καταστήματα και ψυγεία τα προϊόντα της. Το 2016, 124 εκατομμύρια παιδιά και έφηβοι παγκοσμίως από πέντε ως 19 ετών εκτιμάται ότι ήταν παχύσαρκα. Ωστόσο άλλα 213 εκατομμύρια υπέρβαρα, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (ΠΟΥ).