Αθήνα

°C

kairos icon

Δευτέρα

23

Δεκεμβρίου 2024

alphafreepress.gr / ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ / Ξενοδοχεία κορονοϊός: Το νέο μοντέλο για την εποχή του Covid-19
ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ

Ξενοδοχεία κορονοϊός: Το νέο μοντέλο για την εποχή του Covid-19

Ξενοδοχεία κορονοϊός: Οι μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες ανά τον κόσμο προσφέρουν τις υπηρεσίες τους μέσω μηνιαίας συνδρομής προκειμένου να ανατρέψουν τη δεινή οικονομική τους θέση εν μέσω πανδημίας

Ξενοδοχεία κορονοϊός: Είτε πρόκειται για ευχαρίστηση, εργασία, είτε για μακροχρόνια διαμονή, οι υπεύθυνοι φιλοξενίας ελπίζουν πως οι μηνιαίες συνδρομές, θα είναι η απάντηση στο οικονομικό αδιέξοδο, που αντιμετωπίζουν οι ξενοδοχειακές μονάδες στην εποχή του κορονοϊού. Τα ξενοδοχεία InterContinental, Marriott και Accor είναι από τα κύρια ονόματα που έχουν ξεκινήσει ή εξετάζουν σχέδια μηνιαίων συνδρομών, στην προσπάθεια τους να επεκτείνουν το πελατολόγιο τους και να αλλάξουν τον ρου των ξενοδοχείων μετά τη κατακόρυφη πτώση κρατήσεων κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Οι μηνιαίες συνδρομές κυμαίνονται από 1,500 ευρώ στη Σιγκαπούρη έως 2,000 ευρώ στην Ινδονησία, ενώ οι θαμώνες του InterContinental μπορούν ήδη να απολαύσουν την πρόσβαση σε όλους τους χώρους εργασίας, τα δωμάτια και τις εγκαταστάσεις του InterContinental με το νέο πακέτο «εξ αποστάσεως εργασίας». Παράλληλα, η αλυσίδα ξενοδοχείων, Accor, δήλωσε στο Global Traveller του CNBC ότι «εξετάζει μηνιαίες χρεώσεις συνδρομής» για δωμάτια που πρόκειται να μετατρέψει σε ιδιωτικά γυμναστήρια ή και ακόμα σε στούντιο ηχογράφησης. Στο μεταξύ, η Marriott, από την πλευρά της, δήλωσε ότι θα ανακοινώσει τα σχέδια της τις επόμενες εβδομάδες. Αλλά τα ξενοδοχεία δεν στοχεύουν μόνο στα στελέχη επιχειρήσεων. Αφού παρακολούθησαν την τεράστια άνοδο των κολοσσών συνδρομής όπως το Netflix, το Peloton και το Spotify κατά τη διάρκεια της πανδημίας, όλο και περισσότερα ξενοδοχεία αναζητούν μοντέλα συνδρομών, ώστε να δώσουν ώθηση στην αύξηση των εσόδων τους.

Το μοντέλο του Inspirato

Τον περασμένο μήνα, το πρακτορείο ταξιδιών πολυτελείας, Inspirato, ισχυρίστηκε ότι έγινε ο πρώτος πάροχος του είδους βασιζόμενο αποκλειστικά στις συνδρομές, επεκτείνοντας ένα ήδη υπάρχον μοντέλο «all-you-can-travel». Για 3,000 ευρώ το μήνα, η εταιρεία που εδρεύει στο Ντένβερ επιτρέπει στους συνδρομητές της, να διαμένουν σε 300 καταλύματα σε όλο τον κόσμο, χωρίς επιπλέον χρεώσεις ή φόρους ανά διανυκτέρευση.

Η εταιρεία αναφέρει ότι δεν υπάρχει προκαθορισμένο όριο διαμονής, αν και ο μέσος συνδρομητής ταξιδεύει από έξι έως οκτώ εβδομάδες με μέσο όρος διανυκτερεύσεων τις τέσσερις ημέρες, ενώ εξακολουθεί να ισχύει η μέγιστη διαμονή των 60 ημερών. Αυτή η κίνηση σηματοδοτεί μια νέα αρχή για τον όμιλο που και ανταποκρίνεται καλύτερα στην «αυξημένη ζήτηση για υπηρεσίες βάσει συνδρομών», δήλωσε ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος Μπρεντ Χάντλερ.

Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις