Η Starbucks ανακοίνωσε αλλαγή πολιτικής στις ΗΠΑ και τον Καναδά
Η εταιρεία Starbucks ανακοίνωσε αλλαγή πολιτικής στις ΗΠΑ και τον Καναδά, απαιτώντας από τους επισκέπτες να κάνουν αγορά για να χρησιμοποιούν τις τουαλέτες ή τους χώρους της. Η νέα πολιτική των Starbucks έρχεται μετά από χρόνια ελεύθερης πρόσβασης, που είχε εφαρμοστεί το 2018 ύστερα από περιστατικό φυλετικής διάκρισης σε κατάστημα της Φιλαδέλφειας. Ο νέος «κώδικας συμπεριφοράς», που θα τοποθετηθεί σε όλα τα καταστήματα των δύο χωρών, διευκρινίζει ότι οι χώροι της Starbucks, συμπεριλαμβανομένων των καφέ, των αυλών και των τουαλετών, προορίζονται για πελάτες και προσωπικό. Η εταιρεία επισημαίνει ότι στόχος είναι να διασφαλιστεί ένα ευχάριστο περιβάλλον για όλους.
Η πολιτική αυτή, που θα τεθεί σε ισχύ στις 27 Ιανουαρίου, συνοδεύεται από εκπαίδευση τριών ωρών για τους εργαζομένους. Παρόλο που επιτρέπεται στους πελάτες να χρησιμοποιούν τις τουαλέτες ή το Wi-Fi πριν από την αγορά τους, η αλλαγή έχει προκαλέσει αντιδράσεις, ειδικά από ομάδες όπως άτομα με αναπηρία και εγκυμονούσες, που συχνά βασίζονται σε τουαλέτες ιδιωτικών επιχειρήσεων. Η Starbucks, που αντιμετωπίζει πτώση πωλήσεων, στοχεύει να προσελκύσει περισσότερους πελάτες με ευκολίες όπως δωρεάν refill σε καφέδες και απλοποίηση του μενού. Παράλληλα, η διοίκηση του νέου CEO, Μπράιαν Νίκολ, συνεχίζει να προκαλεί συζητήσεις, λόγω του υψηλού πακέτου αμοιβών του και της απόφασης του να ταξιδεύει με ιδιωτικό τζετ, παρά τη δέσμευση της εταιρείας για μείωση των εκπομπών άνθρακα κατά 50% έως το 2030. Η εταιρεία διαπραγματεύεται επίσης με εργαζομένους που διεκδικούν συνδικαλιστική αναγνώριση, ενώ δηλώνει ότι η νέα πολιτική ενισχύει την εμπειρία καφέ για τους πελάτες της.