Σε πολύ δύσκολη θέση βρίσκεται ο ΟΑΣΑ, που δεν μπορεί πλέον να σηκώσει το οικονομικό βάρος που προκαλούν οι καταστροφές των ακυρωτικών μηχανημάτων. Μέσα σε λίγες ημέρες, έχουν καταστραφεί περισσότερα από 80 μηχανήματα ακύρωσης των εισιτηρίων, με το κάθε ένα να κοστίζει 1.100 ευρώ. Περίπου τα μισά λεωφορεία βρίσκονται ακινητοποιημένα, εξαιτίας της οικονομικής κατάστασης […]
Σε πολύ δύσκολη θέση βρίσκεται ο ΟΑΣΑ, που δεν μπορεί πλέον να σηκώσει το οικονομικό βάρος που προκαλούν οι καταστροφές των ακυρωτικών μηχανημάτων.
Μέσα σε λίγες ημέρες, έχουν καταστραφεί περισσότερα από 80 μηχανήματα ακύρωσης των εισιτηρίων, με το κάθε ένα να κοστίζει 1.100 ευρώ.
Περίπου τα μισά λεωφορεία βρίσκονται ακινητοποιημένα, εξαιτίας της οικονομικής κατάστασης του ΟΑΣΑ. Κάποια χρειάζονται ανταλλακτικά, ενώ από άλλα οι τεχνικοί παίρνουν ανταλλακτικά προκειμένου να διατηρήσουν στην κυκλοφορία όσα το δυνατόν περισσότερα λεωφορεία.
Τα δρομολόγια στην Αθήνα, απαιτούν 1.340 λεωφορεία για να εκτελεστούν σωστά, όμως στους δρόμους βρίσκονται περίπου στα 800 οχήματα.