Καλά τα νέα για τους οδηγούς! Έως τον Μάρτιο θα ολοκληρωθεί η κατασκευή του τμήματος Μαλιακός-Κλειδί του αυτοκινητοδρόμου Αθήνας-Θεσσαλονίκης. Έτσι, ολοκληρώνεται και ο αυτοκινητόδρομος Αθήνας-Θεσσαλονίκης, μήκους περίπου 550 χλμ, ένα έργο που ξεκίνησε στις αρχές της δεκαετίας του ΄70 και παρέμεινε ανολοκλήρωτο επί δεκαετίες. Η συνολική πρόοδος των εργασιών στο τμήμα Μαλιακός-Κλειδί ανέρχεται σε ποσοστό […]
Καλά τα νέα για τους οδηγούς!
Έως τον Μάρτιο θα ολοκληρωθεί η κατασκευή του τμήματος Μαλιακός-Κλειδί του αυτοκινητοδρόμου Αθήνας-Θεσσαλονίκης.
Έτσι, ολοκληρώνεται και ο αυτοκινητόδρομος Αθήνας-Θεσσαλονίκης, μήκους περίπου 550 χλμ, ένα έργο που ξεκίνησε στις αρχές της δεκαετίας του ΄70 και παρέμεινε ανολοκλήρωτο επί δεκαετίες.
Η συνολική πρόοδος των εργασιών στο τμήμα Μαλιακός-Κλειδί ανέρχεται σε ποσοστό 95,5%. Το έργο περιλαμβάνει τρεις σήραγγες.
Η «Τ1» είναι η πρώτη δίδυμη σήραγγα της κοιλάδας των Τεμπών, μήκους περίπου 2 χλμ και το συνολικό ποσοστό ολοκλήρωσής της ανέρχεται στο 98,5%.
Η «Τ2», που αποτελεί τη μεγαλύτερη οδική σήραγγα των Βαλκανίων, με μήκος περίπου 6 χιλιομέτρων, έχει ολοκληρωθεί σε ποσοστό 98%, ενώ η «Τ3», η τρίτη δίδυμη σήραγγα, που διανοίγεται στην περιοχή του Παντελεήμονα Πιερίας, έχει μήκος σχεδόν 3 χλμ. και το ποσοστό ολοκλήρωσής της ανέρχεται στο 98%.
Θα έχουμε νέα διόδια;
Ο κ. Σπίρντζης απάντησε ότι «στα Τέμπη και σε όλους τους αυτοκινητοδρόμους θα γίνουν τα διόδια που είχαν συμφωνηθεί στις αρχικές συμβάσεις. Στόχος είναι στις αρχές του 2018 να μην υπάρχουν καθόλου μετωπικά διόδια και να έχει εγκατασταθεί το αναλογικό σύστημα διοδίων».