Δεν είναι η πρώτη φορά που η πασίγνωστη εταιρεία Gucci βάζει στο μάτι την Ελλάδα για να πραγματοποιήσει την διαφημιστική της καμπάνια. Τώρα όμως το προχώρησε ένα βήμα ακόμη πιο πέρα, καθώς η εταιρεία κατέθεσε στην Εφορεία Αρχαιοτήτων Αθηνών, αίτημα που αφορά στη διοργάνωση του καλοκαιρινού fashion show. Το θέμα θα συζητηθεί την Τρίτη, στη […]
Δεν είναι η πρώτη φορά που η πασίγνωστη εταιρεία Gucci βάζει στο μάτι την Ελλάδα για να πραγματοποιήσει την διαφημιστική της καμπάνια.
Τώρα όμως το προχώρησε ένα βήμα ακόμη πιο πέρα, καθώς η εταιρεία κατέθεσε στην Εφορεία Αρχαιοτήτων Αθηνών, αίτημα που αφορά στη διοργάνωση του καλοκαιρινού fashion show.
Το θέμα θα συζητηθεί την Τρίτη, στη συνεδρίαση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου, αν και πληροφορίες λένε πως η Εφορεία είναι αρνητική, λόγω της βαριάς αξίας του μνημείου.
Την τελευταία λέξη βέβαια, θα πει η υπουργός Πολιτισμού Λυδία Κονιόρδου στην οποία θα καταλήξει η γνωμοδότηση του ΚΑΣ.
Η Gucci επιθυμεί να κινηματογραφήσει την επίδειξη.
Πάντως, η εταιρεία είχε «εκμεταλλευτεί» ξανά την ιστορία της αρχαίας Ελλάδας με την καμπάνια της σειράς «Διόνυσος», που είχε προκαλέσει πολλές συζητήσεις.
Στον επίσημο λογαριασμό της Gucci στο Instagram, είχαν αναρτηθεί τρία «ιδιαίτερα» video.
My #gucci ? Be different! @gucci #guccigram#AlessandroMichele#ggblooms#ggcaleido#instagram
Μια φωτογραφία που δημοσίευσε ο χρήστης Derya (@deryaacakirsoy) στις