Ξεκίνησε από σήμερα τις εργασίες της η υπηρεσία εκτίμησης φερεγγυότητας πελατών κινητής τηλεφωνίας «Τηλεγνούς», που ιδρύθηκε από τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας Cosmote, Cyta, Vodafone και Wind Hellas. Πρόκειται για τον «Τειρεσία» της κινητής τηλεφωνίας που θα καταγράφει τους συνδρομητές-πελάτες που έχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές. Στα αρχεία της υπηρεσίας θα περιλαμβάνονται οι συνδρομητές που οφείλουν ποσό ίσο […]
Ξεκίνησε από σήμερα τις εργασίες της η υπηρεσία εκτίμησης φερεγγυότητας πελατών κινητής τηλεφωνίας «Τηλεγνούς», που ιδρύθηκε από τις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας Cosmote, Cyta, Vodafone και Wind Hellas.
Πρόκειται για τον «Τειρεσία» της κινητής τηλεφωνίας που θα καταγράφει τους συνδρομητές-πελάτες που έχουν ληξιπρόθεσμες οφειλές.
Στα αρχεία της υπηρεσίας θα περιλαμβάνονται οι συνδρομητές που οφείλουν ποσό ίσο ή μεγαλύτερο των 200 ευρώ και το οποίο έχει καταστεί ληξιπρόθεσμο για περισσότερο από 90 ημέρες έχουν οποιαδήποτε ληξιπρόθεσμη οφειλή και δεν έχουν πληρώσει κανένα λογαριασμό και επιδιώκουν την αποσύνδεση ή μεταφορά σε άλλο δίκτυο.
Ουσιαστικά οι τέσσερις εταιρείες κινητής τηλεφωνίας επιχειρούν να ελέγξουν κυρίως τους συστηματικούς κακοπληρωτές που αφήνουν χρέη και στη συνέχεια προχωρούν σε νέες συνδέσεις σε άλλη εταιρεία, μέσω της υπηρεσίας της φορητότητας αριθμού.
Στις περιπτώσεις αυτές, ο πάροχος στον οποίο οφείλει ο πελάτης δεν μπορεί να τον εμποδίσει να μεταπηδήσει σε έναν άλλο πάροχο. Ωστόσο, η καταγραφή της συμπεριφοράς του καταναλωτή μπορεί να λειτουργήσει αποτρεπτικά για τους συστηματικούς κακοπληρωτές.
Οι εταιρείες κινητών επικοινωνιών θα συμβουλεύονται την «Τηλεγνούς» πριν από τη σύναψη σύμβασης με τους νέους πελάτες.