Τo 2ο Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου επισκέφθηκε σήμερα ο Κυριάκος Μητσοτάκης και είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με δασκάλους, το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, αλλά και μαθητές. «Θέλουμε σχολεία, τα οποία να είναι πιο αυτόνομα, πιο δημιουργικά. Σχολεία, τα οποία να προάγουν, όχι απλά την παπαγαλία και την αποστήθιση, αλλά να χτίζουν χαρακτήρες, να προάγουν τη δημιουργικότητα, […]
Τo 2ο Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου επισκέφθηκε σήμερα ο Κυριάκος Μητσοτάκης και είχε την ευκαιρία να συνομιλήσει με δασκάλους, το Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων, αλλά και μαθητές.
«Θέλουμε σχολεία, τα οποία να είναι πιο αυτόνομα, πιο δημιουργικά. Σχολεία, τα οποία να προάγουν, όχι απλά την παπαγαλία και την αποστήθιση, αλλά να χτίζουν χαρακτήρες, να προάγουν τη δημιουργικότητα, να αντιμετωπίζουν τις ανισότητες, που προκύπτουν μέσα από την ίδια τη διαδικασία. Να παρέχουν υποστήριξη στα πιο αδύναμα παιδιά, στα παιδιά με ιδιαίτερες μαθησιακές δυσκολίες» ανέφερε μεταξύ άλλων ο Πρόεδρος της ΝΔ και πρόσθεσε:
«Ως Νέα Δημοκρατία είναι δέσμευσή μας να σταθούμε κοντά στο δημόσιο σχολείο. Όσες ελλείψεις και αν έχουν τα σχολεία μας – που έχουν, δυστυχώς, ελλείψεις – η μεγάλη διαφορά γίνεται από τους δασκάλους και τους καθηγητές. Από τους καλούς διευθυντές, τους καλούς δασκάλους, με μεράκι, με πάθος για τη δουλειά τους, όπως συνάντησα σήμερα, εδώ, στο 2ο Δημοτικό Σχολείο. Αυτούς έχουμε υποχρέωση να στηρίξουμε, πάνω από όλα. Να τους επιμορφώσουμε. Να τους δώσουμε τη δυνατότητα να έχουν μεγαλύτερη αυτονομία. Διότι αυτοί, όπως και οι γονείς, γνωρίζουν καλύτερα ποια είναι τα πραγματικά προβλήματα των σχολείων».
Παράλληλα, ευχήθηκε «σε όλες και σε όλους, τους γονείς, τους δασκάλους, τα στελέχη της εκπαίδευσης, τα παιδιά, να έχουν μια καλή και δημιουργική σχολική χρονιά. Και μακάρι, πραγματικά, να μπορέσουμε να βρούμε τη δυνατότητα να δούμε τα προβλήματα της Παιδείας, μέσα από μια άλλη οπτική γωνία. Να σχεδιάσουμε την Παιδεία με όρους μέλλοντος και μακριά από αποστειρωμένες λογικές του παρελθόντος, που δεν μας οδήγησαν πουθενά».
Τέλος, τόνισε ότι «για μένα προσωπικά, η Παιδεία – όπως είχα την ευκαιρία να πω – δεν είναι απλά μια πολιτική προτεραιότητα. Είναι απαραίτητη συνθήκη επιβίωσης του Έθνους, σε έναν κόσμο που αλλάζει με δραματική ταχύτητα. Και γι’ αυτό θα εξακολουθούμε να εξειδικεύουμε τις προτάσεις μας για όλες τις βαθμίδες της Παιδείας. Πάντα, όμως, σε συνεργασία, σε συνεννόηση, σε ανοιχτό διάλογο με αυτούς που γνωρίζουν καλύτερα τα προβλήματα. Και αυτοί που γνωρίζουν καλύτερα τα προβλήματα είναι οι δάσκαλοι, είναι οι καθηγητές, είναι οι διευθυντές, είναι τα στελέχη της εκπαίδευσης και φυσικά και οι γονείς».