Οι προμήθειες κάθε νοικοκυριού από τα σούπερ μάρκετ, γίνονται πλέον με λίστα. Και το 93% ετοιμάζει από το σπίτι λίστα με τα είδη που χρειάζεται. Ταυτόχρονα σχεδόν ένας στους δύο καταναλωτές, αναζητούν πληροφορίες στο Διαδίκτυο για προσφορές και τιμές στα σούπερ μάρκετ και για την ακρίβεια το 45%. Τις συμπεριφορές αυτές διαπιστώνει έρευνα καταναλωτών που διενήργησε η εταιρεία IRI σε […]
Οι προμήθειες κάθε νοικοκυριού από τα σούπερ μάρκετ, γίνονται πλέον με λίστα. Και το 93% ετοιμάζει από το σπίτι λίστα με τα είδη που χρειάζεται.
Ταυτόχρονα σχεδόν ένας στους δύο καταναλωτές, αναζητούν πληροφορίες στο Διαδίκτυο για προσφορές και τιμές στα σούπερ μάρκετ και για την ακρίβεια το 45%.
Τις συμπεριφορές αυτές διαπιστώνει έρευνα καταναλωτών που διενήργησε η εταιρεία IRI σε επτά ευρωπαϊκές χώρες.
Το ποσοστό που καταγράφεται στην Ελλάδα όσον αφορά τη Λίστα (το 93%) αποτελεί το μεγαλύτερο μεταξύ των χωρών στις οποίες πραγματοποιήθηκε η έρευνα. Αυτές είναι οι Ελλάδα, Ιταλία, Γερμανία, Ισπανία, Γαλλία, Ηνωμένο Βασίλειο και Ολλανδία. Το αντίστοιχο ποσοστό στις άλλες χώρες είναι 84% ενώ μόνο το 11% δεν κάνει καμία προετοιμασία και προχωρά σε αυθόρμητες αγορές.
Επιπλέον το 45% στην Ελλάδα χρησιμοποιεί το διαδίκτυο για πληροφορίες που αφορούν τιμές προϊόντων και προσφορές. Υψηλά ποσοστά σημειώνονται στις χώρες του νότου. Το 37% των καταναλωτών που καταφεύγει στο διαδίκτυο θέλει να εξοικονομήσει χρήματα από διάφορες προωθητικές ενέργειες και προσφορές ενώ το 22% αναζητεί πληροφορίες σχετικά με το ποιο κατάστημα έχει τις καλύτερες προσφορές τη συγκεκριμένη ημέρα ή εβδομάδα.
Τέλος σύμφωνα με το δημοσίευμα της Καθημερινής που αναφέρεται στα ευρήματα της έρευνας ένας στους τρεις δήλωσε ότι χρησιμοποιεί το διαδίκτυο τουλάχιστον μια φορά για να αγοράσει είδη από σούπερ μάρκετ.