Δεν έχει τέλος η ταλαιπωρία για τους επιβάτες των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς, καθώς πρέπει να περιμένουν ακόμα και πάνω από 3 ώρες για την έκδοση του ηλεκτρονικού εισιτηρίου.
Οι ουρές ξεκίνησαν να σχηματίζονται και σήμερα έξω από τα εκδοτήρια με τα νεύρα από νωρίς να είναι τεντωμένα και την υπομονή των πολιτών να εξαντλείται.
Συγκεκριμένα, όπως μετέδωσε ο ΑΝΤ1 έξω από τον σταθμό του Ηλεκτρικού στον Πειραιά, οι άνθρωποι άρχισαν να στήνονται στην ουρά μπας και καταφέρουν να βγάλουν την ηλεκτρονική κάρτα από τις 04:00 το πρωί.
Στις 08:00 η ουρά ξεπερνούσε τα 150 μέτρα, ενώ ανάλογη ήταν η εικόνα και σε άλλους σταθμούς.
Ηλικιωμένοι, μητέρες με παιδιά, εργαζόμενοι που αναγκάστηκαν να πάρουν άδεια και νέοι είναι από το πρωί στις ατελείωτες ουρές.
Οι υπηρεσίες του υπουργείου Μεταφορών αποδείχθηκε πως ήταν ανέτοιμες για να εξυπηρετήσουν το κοινό και η μετάβαση από το χάρτινο στο ηλεκτρονικό εισιτήριο εξελίχθηκε και εξελίσσεται σε μία απίστευτη ταλαιπωρία. Μάλιστα, σε κάποιες περιπτώσεις υπήρξαν ακόμα και λιποθυμίες ηλικιωμένων ανθρώπων που δεν άντεξαν την πολύωρη ορθοστασία.
Πάντως, αν και ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης ζήτησε συγγνώμη από τους πολίτες που ταλαιπωρούνται, πρόσθεσε ότι ένα τέτοιο φαινόμενο είναι «σύνηθες» όταν υπάρχουν τέτοιες αλλαγές.
Αναλυτικά τα βήματα της διαδικασίας για την προσωποποιημένη κάρτα, ώστε να αποφύγετε τις ουρές:
Βήμα 1: Προετοιμασία φακέλου μεγέθους Α4 με τα ακόλουθα στοιχεία:
1. Φωτοτυπία της υπάρχουσας μηνιαίας κάρτας με μηνιαίο κουπόνι (έτους 2017).
2. Φωτοτυπία εγγράφου που πιστοποιεί τον αριθμό ΑΜΚΑ.
3. Πρόσφατη φωτογραφία τύπου διαβατηρίου ή ταυτότητας.
4. Εκτύπωση του Εντύπου Προσωποποίησης με QR Code από το www.athenacard.gr
5. Στη περίπτωση των φοιτητών χρειάζεται προσκόμιση φωτοτυπίας ακαδημαϊκής ταυτότητας σε ισχύ.
Βήμα 2: Αναγραφή στοιχείων επί του φακέλου
Αναγράφονται επί του φακέλου τα ακόλουθα στοιχεία: Όνομα, επώνυμο και διεύθυνση, όπου θα αποσταλεί η προσωποποιημένη κάρτα (οδός, αριθμός, περιοχή, Τ.Κ) μέσω ταχυδρομείου.
Βήμα 3: Ο φάκελος παραδίδεται ανοικτός σε οποιοδήποτε σταθμό των γραμμών 1,2,3 της ΣΤΑΣΥ, χωρίς αναμονή για την έκδοση της κάρτας
Παράδοση του ανοικτού φακέλου (σε όλους τους σταθμούς των γραμμών 1,2 και 3 της ΣΤΑΣΥ, σε προκαθορισμένα σημεία με ειδική σήμανση).
Οι φάκελοι διαχειρίζονται με ασφαλή διαδικασία.
Βήμα 4: Αποστολή της κάρτας στη διεύθυνση επιλογής των επιβατών
Ο φάκελος με την προσωποποιημένη ηλεκτρονική κάρτα χωρίς κόμιστρο και τα λοιπά στοιχεία, αποστέλλεται ταχυδρομικά στη διεύθυνση που αναγράφεται στο φάκελο.
Βήμα 5: Φόρτιση προσωποποιημένης κάρτας με προϊόντα κομίστρου
Η προσωποποιημένη κάρτα, η οποία αποστέλλεται ταχυδρομικά, δεν είναι φορτισμένη με κόμιστρο.
Οι επιβάτες πηγαίνουν σε οποιοδήποτε «Αυτόματο Μηχάνημα Επαναφόρτισης Καρτών» (ΑΜΕΚ) των γραμμών 1,2 και 3 της ΣΤΑΣΥ και στις στάσεις του Τραμ της ΣΤΑΣΥ ή στα εκδοτήρια της ΟΣΥ ή και στο www.athenacard.gr και φορτίζουν την προσωποποιημένη κάρτα, με όποιο προϊόν επιθυμούν (30 ημερών, εισιτήριο των 1,40 ευρώ, κλπ).