Για άλλη μια φορά το πλοίο του εφοπλιστή Δημήτρη Κούστα βρέθηκε εν αγνοία της εταιρείας, όπως τονίζεται σε ανακοίνωση να μεταφέρει 300 κιλά κοκαΐνης. Σύμφωνα με τα ιταλικά ΜΜΕ, το πλοίο DIMITRIS C της εταιρείας DANAOS SHIPPING Co Ltd με σημαία Μάλτας, βρέθηκε να μεταφέρει την απίστευτη αυτή ποσότητα κοκαΐνης καλά κρυμμένη σε δυσπρόσιτο σημείο […]
Για άλλη μια φορά το πλοίο του εφοπλιστή Δημήτρη Κούστα βρέθηκε εν αγνοία της εταιρείας, όπως τονίζεται σε ανακοίνωση να μεταφέρει 300 κιλά κοκαΐνης.
Σύμφωνα με τα ιταλικά ΜΜΕ, το πλοίο DIMITRIS C της εταιρείας DANAOS SHIPPING Co Ltd με σημαία Μάλτας, βρέθηκε να μεταφέρει την απίστευτη αυτή ποσότητα κοκαΐνης καλά κρυμμένη σε δυσπρόσιτο σημείο του καταστρώματος.
Την ποσότητα των ναρκωτικών ανακάλυψαν μέλη του πληρώματος, όλοι ουκρανοί, και αμέσως ειδοποίησαν τις αρχές στο λιμάνι της Γένοβας. Το πλοίο που μεταφέρει κοντέϊνερ, πριν φτάσει στην Γένοβα είχε περάσει από πολλά λιμάνια της Νότιας Αμερικής αλλά και της Ισπανίας. Σύμφωνα με τις ιταλικές αρχές η ποσότητα της κοκαΐνης αντιστοιχεί σε ένα εκατομμύριο δόσεις!
Για το περιστατικό εξέδωσε ανακοίνωση και η εταιρεία
Την Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου το πρωί, στο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων DIMITRIS C της εταιρείας DANAOS SHIPPING Co Ltd ανακαλύφθηκε από το πλήρωμα ποσότητα ύποπτης ουσίας σε πλαστικές σακούλες.
Το πλοίο, χωρητικότητας 3.430 TEU και με σημαία Μάλτας, βρισκόταν στις προσβάσεις του λιμένος της Γένοβας στα διεθνή ύδατα αναμένοντας τις οδηγίες των Ιταλικών Αρχών.
Το ύποπτο εμπόρευμα, το οποίο βρέθηκε κρυμμένο σε δυσπρόσιτο σημείο του καταστρώματος, ανακαλύφθηκε μετά από διεξοδικό έλεγχο που γίνεται από το πλήρωμα, σύμφωνα με την πάγια πολιτική της εταιρίας, πριν τον κατάπλου και μετά τον απόπλου σε λιμάνια που έχουν αυξημένες πιθανότητες διακίνησης ουσιών.
Το γεγονός αναφέρθηκε αμέσως από τον Πλοίαρχο στην εταιρεία και στις Αρχές, σύμφωνα και πάλι με την πάγια πολιτική της εταιρείας.
Επισημαίνεται ότι στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, το περιεχόμενο των εμπορευματοκιβωτίων δεν είναι γνωστό ούτε στο πλοίο, ούτε στην εταιρεία διαχείρισης αυτού (εκτός από τις περιπτώσεις «επικίνδυνων αγαθών», δηλαδή εύφλεκτων, χημικών, εκρηκτικών και του περιεχομένου των container – ψυγείων). Επίσης η φορτοεκφόρτωση δεν διενεργείται από το πλήρωμα, αλλά από τρίτους, φορτοεκφορτωτές (stevedores), οι οποίοι δεν αποτελούν αρμοδιότητα του πλοίου.
Το πλοίο ευρίσκεται ήδη στον λιμένα της Γένοβας υπο τον έλεγχο των Ιταλικών Αρχών.